וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון בשיר חדש שיצר לה עידן רייכל - האזינו

רוני אפרת

30.8.2012 / 8:33

שירי מימון מוציאה את "בסוף יום", שכתב והלחין עבורה עידן רייכל מתוך אלבומה השלישי שיוצא כעת. "שמחתי לשתף פעולה עם זמרת מדהימה", מספר רייכל

יח"צ - חד פעמי

אלבום הסולו השלישי של שירי מימון, "שיר בשלג", יוצא כעת אחרי כמעט חמש שנים של עבודה, בהשתתפות מוזיקאים כמו קובי אפללו, איה כורם, רמי קלינשטיין, יואב גינאי ועוד. הנה טעימה ראשונה לשיר "בסוף יום", שכתב והלחין לה עידן רייכל.

"מעטות הפעמים שאני כותב לאחרים כמו 'מחכה' עם ריטה או 'מוכרת לי מפעם' לדין דין אביב", מספר רייכל לוואלה! תרבות, "שמחתי לשתף פעולה עם זמרת מדהימה בעלת יכולת ווקאלית נדירה במחוזותינו. יש לה דרך הגשה ייחודית ומרגשת. אמנים רבים קוראים לשירים שלהם כאילו היו ילדיהם, אמנם לי אין ילדים אבל אני בהחלט מתחבר לתיאור הזה. ושירי מטפלת בילד הזה שנקרא 'בסוף יום' בצורה מופלאה. כבוד הוא לי".

שירי מימון.
שירי מימון משתפת פעולה עם עידן רייכל

"האלבום משמעותי מאד מבחינת העשייה המוזיקלית שלי", אומרת מימון, "הנחתי את ליבי על השולחן, עברתי תהליך בו התבגרתי אל תוך האלבום המיוחד הזה ואני גאה מאוד בתוצאה. זה לא אלבום פופ קליל. זה אלבום חם, מרגש ומורכב, ואני מקווה שעם כל האזנה נוספת, יגלה בו הקהל עוד קצת ממני. אני מחכה בציפייה גדולה להכנות לקראת המופע החדש".

בארבע השנים האחרונות, בנוסף לעבודה על האלבום, מימון נסעה לסיבובי הופעות בארץ ובעולם ואף ייצגה את ישראל לראשונה בטקס European MTV Music Awards. שיתוף הפעולה שלה עם שמעון בוסקילה יצא גם באלבום ההופעה מצליח וזיכה את השניים בתואר "הרכב השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully