וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכתבויות שהודלפו חשפו את מצבו של מייקל ג'קסון בימיו האחרונים

רוני אפרת

3.9.2012 / 12:01

התכתבויות פנימיות של AEG, החברה שהפיקה את סיבוב ההופעות האחרון של מייקל ג'קסון שלא יצא לפועל, חשפו את מצבו הבעייתי טרם מותו

ספקולציה חדשה בנוגע למותו של מייקל ג'קסון התפרסמה היום (שני) בלוס אנג'לס בטיימס: לפיה, מנהלי חברת AEG, שהייתה אחראית על סיבוב ההופעות האחרון של ג'קסון, שלא יצא לפועל, ידעו על מצוקתו וחולשתו, זאת לפי התכתבויות מיילים מודלפות שפרסם העיתון. בין היתר נכתב בהתכתבויות שג'קסון היה "מקרה אבוד" בימיו האחרונים, טרם היציאה לסיבוב המתוכנן. 250 ההודעות שהודלפו מהוות כעת עילה לתביעה, שכן AEG נתנו טענות שקריות בנוגע למצבו של הזמר.

עוד טרם פגישתו של ג'קסון עם AEG, לחברה היו ספקות בנוגע למצבו של הכוכב, ובאחת ההודעות נכתב שהוא "השקעה לא אמינה לאנשים בחליפות". יתרה מזאת, הם ביטחו את סיבוב ההופעות על מנת לכסות הפסדים אפשריים.

לפי ההערכות המוקדמות של החברה, ג'קסון יכול היה להניב מסביבו ההופעות רווח של 132 מיליון דולר, אך במקביל לכך באחת ההודעות נכתב ש"זה לא מספר שג'קסון ירצה לשמוע, הוא חושב שהוא הרבה יותר גדול מזה".

"יש סימנים חזקים של פראנויה, חרדה ואבססיביות", כתב באחת ההודעות קני אורטגה, במאי המופע ומי שעבד עם ג'קסון במשך 20 שנה. "אני חושב שהדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות הוא להתייעץ עם פסיכיאטר בכיר כדי לבדוק לקבל הערכה על מצבו בהקדם האפשרי".

חברת AEG שיגרה תגובה בנוגע להדלפות וטענה כי מדובר בהתכתבויות חלקיות וש"אם אתה נמצא בעסקי הבידור, אתה עובד ומתנהל מול אנשים עם בעיות גדולות. מייקל ג'קסון היה אדם מבוגר, ויהיר לומר שאינו מסוגל היה לדאוג לענייניו".

"Bad" של מייקל ג'קסון חוגג 25: האלבום שהפך אותו למלך הפופ
מותו שלך מלך הפופ: סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully