וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלר הכריזו על סיבוב הופעות ב-2013

8.10.2012 / 14:36

למרות הרמיזות על הפסקת הפעילות אחרי אולימפיאדת לונדון, להקת הבריטפופ האגדית תחזור לבמות הפסטיבלים הבינלאומיים ב-2013, בהם פרימוורה הספרדי והפופולרי בקרב ישראלים

בשורות משמחות למעריצי בלר ולחובבי מוזיקה שיודעים מה טוב עבורם: האיחוד המרגש של בלר שהחל בשנת 2009, ממשיך ובגדול. אחרי שבחודש אוגוסט האחרון קיימו בהייד פארק את הופעת הנעילה של אולימפיאדת לונדון, חברי הלהקה רמזו שעתידם המשותף אינו ברור. עם זאת, לאחרונה הודיעה הלהקה שתופיע בפסטיבל רוק ורכטר הבלגי שמתקיים בתחילת יולי, והיום (שני) התפרסמה בעמוד הפייסבוק הרשמי של ההרכב הכרזה על הופעות בפסטיבל פרימוורה, שמשך אליו לא מעט ישראלים בשנים האחרונות ומתקיים בשני מוקדים: ברצלונה בספרד (24 במאי) ופורטו שפורטוגל (31 במאי).

עוד נכתב בעמוד הפייסבוק של הלהקה ש"אנו מקווים שב-2013 ננגן בפני מעריצים אהובים שלא ראינו הרבה זמן. עוד לא ברור איפה, אבל נעדכן ברגע שנדע".

בשלב זה לא ידוע אם בלר מתכננים להוציא חומרים חדשים לרגל ההופעות המתקרבות, אם כי מדובר בתסריט אפשרי בהתחשב בעובדה שלפי דיווחים בתקשורת הבריטית, חברי הלהקה נפגשו מספר פעמים באלפן ההקלטות, מה שהוליד שני שירים חדשים ששוחררו בתחילת יולי, "Under The Westway" ו"The Puritan", שייתכן ומבשרים על כך שיש עוד הפתעות בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully