וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות המוזיקה Deezer: עכשיו בישראל

שירות המוזיקה המקוון Deezer הושק בישראל, כחלק מההשקה העולמית שלו. האם מדובר בתחילת הגעתם של שירותי הסטרימינג לארץ?

הידיעה המקורית:

שירות המוזיקה המקוון Deezer זמין מהיום (ד') גם בישראל. כחלק מצעד נוסף בהשקה הבינלאומית שלו, פועל השירות כעת ב-160 מדינות, כשהיוצאות הבולטות מהכלל הן ארה"ב ויפן. ההרשמה לשירות הינה חינם, ומאפשרת האזנה לשירים מלאים מתוך מאגר של כ-20 מיליוני רצועות אודיו.

דיזר הוא שירות צרפתי, שהושק ב-2007, בתמיכה של כמה מגופי התוכן הגדולים באירופה. לדיזר שיתופי פעולה עם פייסבוק, חברות סלולר אירופאיות, וגופים כמו חטיבת המוזיקה של וורנר. חשבון חינמי באתר מאפשר האזנה ל-5 שעות מוזיקה בחודש, ואילו בתמורה ל-4.99 פאונד בחודש תוכלו להאזין לכל הקטלוג ללא הגבלה. 9 פאונד בחודש ייתנו לכם גישה לשירות גם ממכשירים ניידים ויאפשרו להוריד שירים למחשב).

זהו שירות הסטרימינג הבינלאומי הראשון שחוקיותו לא נמצאת בספק (כמו Groovershark), אשר מתחיל לפעול בישראל. בחודשים הקרובים, צפוי להצטרף אליו עוד שירות אחד לפחות, מה שעשוי להיות סימן לתחילת התקופה בה גם ספוטיפיי וחנות המוזיקה iTunes של אפל תגענה לארץ. עד כה, הדבר לא התאפשר עקב מגבלות גיאוגרפיות על הסכמי תוכן בשירותים האלה, שלא כללו את ישראל.

מכיוון שמדובר בהשקה שמתרחשת ברגעים אלה, כניסה ראשונה אל האתר עלולה להביא אתכם להודעה כי הוא אינו זמין באזורכם עדיין. טעינה מחדש, באמצעות שילוב Ctrl+F5 (Cmd+F5 במק) פותרת את הבעיה.

עדכון: 16:10

השירות שוב לא זמין, וגם אנשים שנרשמו לא מצליחים כעת לגשת אליו. לא ברור האם מדובר בתקלה זמנית, או שמא דווקא פתיחת השירות לישראל הייתה טעות שתוקנה כעת.

עדכון: 18:20

מדובר, ככל הנראה, בבעיות השקה, והשירות אכן אמור להיות זמין למשתמשים בישראל מהיום.

דיזר

לפני שנה בדיזר הבטיחו שיתרחבו

  • עוד באותו נושא:
  • דיזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully