וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קינג קונג", המחזמר: מאסיב אטאק וג'אסטיס יתרמו מוזיקה מקורית

11.10.2012 / 12:39

ג'אסטיס, מאסיב אטאק, Elbow, שרה מקלכלן והאבלנצ'ז יכתבו קטעים מקוריים לגרסה בימתית אוסטרלית חדשה של הסרט הקלאסי

אחת המיתולוגיות הקולנועיות הגדולות בכל הזמנים תגיע בקרוב אל הבמה, בגרסה חדשה שתאגד סביבה נבחרת חלומות מוזיקלית. הפקת ענק בימתית של "קינג קונג", שתעלה בשנה הבאה במלבורן, אוסטרליה, תכלול מוזיקה מקורית מאת גאי גארווי מלהקת Elbow, רוברט דל נאג'ה מלהקת מאסיב אטאק, צמד האלקטרוניקה הצרפתי ג'אסטיס, הזמרת הקנדית שרה מקלכלן ולהקת האבלנצ'ז.

"קינג קונג" בגרסתו הבימתית יכלול, מלבד המוזיקה המקורית של האמנים שנזכרו, גם קלאסיקות מוכרות. המחזמר, שיעלה בשנת 2013, יהנה מעיבודים והפקה מוזיקלית של מריוס דה וריס, שעבד בעבר עם Elbow ועם רופוס וויינרייט, והיה המנהל המוזיקלי הסרט "מולאן רוז'" – עוד מחזמר אקסטרווגנטי עם חיבור לתרבות הרוק והפופ. דניאל קרמר, שיביים את ההפקה, הבטיח שהמוזיקה בהפקה המקורית תנוע בין עיבודי מיתרים קלאסיים, אלקטרוניקה ודראם אנ' בייס.

המחזמר האוסטרלי, המבוסס על הסרט הקלאסי משנת 1933 (שזכה להמשכונים ורימייקים אינספור) מעורר סקרנות גם בשל התוכנית לעשות שימוש בבובת ענק לדמותו של קינג קונג, הפועלת בשלט רחוק. 3 שירים מתוך המחזמר כבר נחשפו השבוע במסיבת עיתונאים, וניתן לשמוע אותם כאן (השירים מבוצעים בסביבות הדקה ה-17 בוידאו).

מי לדעתכם צריך להלחין את הפסקול למחזמר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully