וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר הארורים: ילדי הפלא שהתבגרו ואיבדו את התמימות

24.10.2012 / 1:29

לכבוד התפקיד של זאק אפרון ב"העיתונאי", נזכרנו בעוד כמה ילדי פלא מתוקים שבעטו בסרטי דיסני והתבגרו - רובם כדי להיעצר, להסתבך בסקנדלים ולהיחשף בצילומי פפראצי מביכים

לינדזי לוהן

שנות הקסם: האמינו או לא - לינדזי לוהן התחילה כמין ילדונת תואמת ג'ודי פוסטר, ג'ינגית חמודה שמרסקת את המצלמה בנמשים וחוצפה בריאה. בגיל 10 כבר כיכבה בתפקיד כפול בסרט "אבא מתארס" מאולפני דיסני, והמשיכה בפלירטוט צמוד עם דיסני ועם מכונית מדברת.

התמודדות: לינדזי סומנה ככוכבת, ואין דבר מסוכן מזה כשאת ילדה אמריקאית. די מהר היא הדביקה את הקצב של שאר השרלילות בסביבה; צולמה בכל קרן רחוב כשהיא עירומה למחצה והקפידה לצאת מהבית ללא תחתונים. השיא היה כשנעצרה על נהיגה תחת השפעה ואושפזה לגמילה מסמים ואלכוהול, כל זה בגיל 21.

סטטוס נוכחי: לינדזי ממשיכה בעיקשות להפוך עצמה למופע חי אצל ג'רי ספרינגר ורק בחודשים האחרונים הספיקה לדרוס הולכת רגל, להיעצר, להיתקף על ידי זר בבית המלון בו שהתה ולריב עם אמא בצרחות. קלאסה.

הילארי דאף

שנות הקסם: עבור הצופה הישראלי פרצה הילארי דאף לתודעה בעיקר כליזי מגוויר – הבלונדינית הזעירה שמסתבכת בצרות פעוטות וצולחת את שנות תחילת הנעורים בתמימות של ילדת כפר מהמאה ה-18. הסדרה המשיכה בסדרת סרטים עוקבים, ודאף הפכה לאמריקן-מותק.

התמודדות: הילארי דאף יכולה לתת שיעורי צניעות ואיפוק לנזירות כרמליתיות, ואם היא עברה איזשהם קשיים משמעותיים היא ככל הנראה נשמה אותם עמוק אל תוך צ'אקרת הכתר שלה. דאף אמנם מאסה בתדמית המתקתקה והשתרללה טלוויזיונית ב"גוסיפ גירל", אבל במושגים הוליוודיים – היא קדושה.

סטטוס נוכחי: נכון לעכשיו מתמקדת דאף בגידול בנה – כן, היא התחתנה וילדה בגיל צעיר ולא הוליוודי. בין לבין היא עושה מוזיקה. וואט אבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

דמי לובאטו

שנות הקסם: בגיל 15 שיחקה דמי לובאטו בסדרה "אחרי הצלצול" ולאחר מכן בסדרה "תנו לסוני צ'אנס", שתיהן בערוץ דיסני. לאחר מכן כיכבה בסרט "קאמפ רוק" ובסרט ההמשך שלו, כמו גם ב"תכנית להגנת נסיכות" לצדה של סלינה גומז ה-BBF-ית בין לבין הוציאה שלושה אלבומי אולפן שהפכו אותה לסנסציית נעורים ואלילת נשים וטף.

התמודדות: לפני כשנתיים, במהלך סיבוב הופעות עם האחים ג'ונאס שכבר הספיקו לחלוף עם הרוח, חטפה לובאטו את הג'ננה ותקפה את אחת הרקדניות שלהם. בהמשך התגלה כי היא סובלת מאנורקסיה, בולימיה, חיבה לחיתוך וורידים וכמובן מאניה דיפרסיה. לובאטו לקחה הפסקה של שנה והתאפסה על החיים.

סטטוס נוכחי: מנטורית בגירסה האמריקאית של "אקס פקטור" לצד בריטני ספירס, אל.איי ריד וסיימון קאוול, שיודע לבחור אותן בפינצטה.

זאק אפרון

שנות הקסם: חיוך צחור, עיניים כחולות, בלורית מתנפנפת, זאק אפרון היה יציקה מושלמת לתבנית כוכב הילדים כשכיכב בסדרת סרטי "היי סקול מיוזיקל" וניהל רומן בתולי עם ונסה האדג'נס, שכיכבה לצדו. מתיקות, ריקודים ועפעופי עיניים. ככה וולט דיסני חלם את זה.

התמודדות: אפרון צלח את גיל ההתבגרות בדרך הכי רגועה שאפשר כשאלפי ילדות בנות 13 רוצות חתיכה מהפוני שלך. הוא נפרד מהפוני ומוונסה האדג'נס ו... חכו לזה, גידל זקן.

סטטוס נוכחי: אחרי מספר סרטים שאינם "היי סקול מיוזיקל", ולא מעט נסיונות להוכיח לעולם שהוא כבר לא הילד החייכן ההוא, מככב כעת אפרון ב"העיתונאי", סרט בוטה עם הרבה מאוד סקס ואלימות. אז חוץ מהעובדה שהוא מסתובב בתחתונים רוב הסרט וחושף גוף בוגר לגמרי והסצינה שניקול קידמן משתינה עליו, הוא גם זוכה לקיים איתה יחסי מין – אז בגדול, מצבו לא רע.

מיילי סיירוס

שנות הקסם: בגיל 12, פרצה מיילי סיירוס עם "האנה מונטנה", בה גילמה נערה שביום מנהלת חיים רגילים, ובלילה היא כוכבת פופ ענקית. רצה הגורל והמעריצות, והיא באמת הפכה לכוכבת פופ ענקית, שמוציאה אלבום, ומפוצצת הופעות.

התמודדות: משנת 2008, התחילו בהדרגה תמונות פרובוקטיביות של סיירוס – מתנשקת עם ידידה, מצולמת בתחתונים, ועוד. מאוחר יותר דלפו סרטונים שלה שבהם היא מעשנת מבאנג, כמו גם עושה לאפ-דאנס, או מקבלת ליום הולדתה עוגה בצורת בוב מארלי ומודה לחבריה: "כשאת מקבלת עוגה כזו, זו ההוכחה לכך שאת סטלנית". והסתפורת ההיפסטרית החדשה שלה? ובכן, על זה כבר אין מה להגיד. בעצם יש - למה עשית את זה?

סטטוס נוכחי: מאורסת לשחקן ליאם המסוורת'. חוץ מזה, יש מאחוריה את שובר הקופות "The Last Song" והקומדיה הכושלת "LOL". אם זה לא מספיק, אין כמעט צילום פפראצי שלה שבו לא רואים לה קצת ציצי מהצד. בסופו של דבר, סיירוס נמצאת על מסלול ביניים, היא פשוט מתנהגת בהתאם לגילה, ובסך הכל הפרובוקציות שלה הן משהו שגם אחותכם הקטנה עשויה לעשות.

אמנדה ביינס

שנות הקסם: אמנדה ביינס היתה בתחילת העשור הקודם המותג המנצח של ערוץ הילדים ניקולודיאון. היא כיכבה בסרטים ובסדרות ובכולם הפגינה את מה שהפך אותה לכוכבת בז'אנר: היעדר מוחלט של סקס אפיל.

התמודדות: סרטי הנעורים הבינוניים אך הפופולאריים בהם כיכבה, קיבעו את ביינס בתדמית הנקייה והלא סקסית שלה, מה שככל הנראה לא מצא חן בעיניה. כדי להתנער מהמיתוג המתוק, היא פתחה בתחרות עם לינדזי לוהן עם סדרת מעצרים על נהיגה בשכרות, תאונות דרכים מפוקפקות ומשפטים מתוקשרים. המאג שוט אומר הכל.

סטטוס נוכחי: בקרוב תגיע ההכרעה במשפטה של ביינס, אז אולי נזכה לצפות אותה באוברול אסירים כתום.

סלינה גומז

שנות הקסם: בגיל 16 כיכבה סלינה גומז בסדרה "המכשפים מווברלי פלייס" ובסרטים "עוד סיפור סינדרלה" ו"תוכנית להגנת נסיכות". שנתיים לאחר מכן שיחקה בסרט "רמונה וביזוס" והוציאה שלושה אלבומים עם להקתה Selena Gomez & The Scene.

התמודדות: גומז שומרת נפשה מסמים, אלכוהול ובושות אחרות. המכשול המאתגר ביותר שלה היו איומים על חייה מצדן של מעריצותיו של ג'סטין ביבר, בן זוגה. פה ושם היא גם מצולמת בביקיני מתמזמזת איתו על החוף. חמודים.

סטטוס נוכחי: בת זוגו הנוכחית של ג'סטין ביבר, משום מה. בימים אלו מוקרן בפסטיבלים סרטה החדש "חופשת אביב", לצידם של וונסה הדג'נס וג'יימס פראנקו. את הסרט ביים הרמוני קורין, הבמאי המופרע בתבל, וסמכו עליו שהוא כבר יהפוך אותה לכוכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully