וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה קראה להצביע לאובמה – וקיבלה קריאות בוז

28.10.2012 / 14:50

מלכת הפופ לא מפסיקה לייצר רעש בסיבוב ההופעות הנוכחי שלה, כשהפעם הייתה זו קריאה להצביע לברק אובמה שהרתיחה את קהל המעריצים

מדונה ממשיכה בקמפיין מטעם עצמה עבור קדנציה נוספת לנשיא ארצות הברית המכהן, ברק אובמה. לאחר שכבר התפשטה במהלך הופעה וחשפה את שמו שנכתב על גבה ואף הכריזה ש"סוף סוף יהיה לנו נשיא שחור מוסלמי בבית הלבן"- אמירה שגרמה יותר נזק מאשר תועלת למתמודד מטעם המפלגה הדמוקרטית - הפעם הזמרת ממש דחקה במעריציה ללכת ולהצביע אובמה.

אמש הופיעה מלכת הפופ בת ה-54 בניו אורלינס כחלק מסיבוב ההופעות הבינלאומי של אלבומה האחרון, "MDNA", ובאחת ההפסקות בין השירים פנתה אל הקהל ואמרה "מי כאן כבר נרשם להצביע? לא אכפת לי עבור מי אתם מתכוונים להצביע, כל עוד תצביעו עבור אובמה". בשלב הזה החלו קריאות בוז מן הקהל שככל הנראה מאס בזיקה הפוליטית של הכוכבת ורצה שתחזור לשיר, אבל מדונה המשיכה בשלה ואמרה "ברצינות, לא אכפת לי למי תצביעו... אבל תצביעו. אל תיקחו את הפריבילגיה הזאת שיש לנו כמובן מאליו".

כזכור, סיבוב ההופעות הנוכחי של מדונה מספק שלל פרובוקציות מעבר לתחום הפוליטי. לאחרונה הרגיזה את המעריצים כששלפה אקדח צעצוע במהלך הופעה שלה בקולורדו, שם התרחש לפני מספר חודשים הטבח המזעזע בהקרנת הסרט "עלייתו של האביר האפל". לפני כן, חשפה מדונה פטמה במהלך הופעה באיסטנבול, וגם הופעתה בארץ שפתחה את הסיבוב העולמי לא נשארה נטולת שערוריות, כאשר על המסכים שעל הבמה הוקרן דימוי של מנהיגת הימין בצרפת מרין לה פן עם צלב קרס על מצחה.

מיוחד: למי מצביעים אנשי תעשיית הבידור בארה"ב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully