וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: סינגל חדש לסיון טלמור

29.10.2012 / 10:26

בוגרת "דה ווייס" משחררת את השיר "מילים", סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה "לונה פארק" אותו כתבה והלחינה

יח"צ - חד פעמי

סיון טלמור פרצה לתודעה בעונה הראשונה של "דה ווייס", ולמרבה ההפתעה הודחה בשלב יחסית מוקדם מהקבוצה של אביב גפן. אבל לא זה מה שיעצור את היוצרת והמבצעת, שלפני כן שיתפה פעולה עם רן דנקר בשיר "כל מה שלא הספקתי לומר" שיצא במסגרת האלבום "שווים" של דנקר ועילי בוטנר.

סיון טלמור - מילים (סינגל). גורן ליובנצ'יץ,
סיון טלמור/גורן ליובנצ'יץ

מאז סיום העונה של "דה ווייס", הספיקה טלמור להתארח במופע האחרון של יהונתן גפן וגם לאסוף חומרים לאלבום משל עצמה. בקרוב נוכל לשמוע את התוצאה עת ייצא אלבום הבכורה שלה, "לונה פארק". את שירי האלבום כתבה והלחינה טלמור לבדה ולתפקיד המפיק המוזיקלי נבחר יוני בלוך.

"הציפייה העיקרית היא שאנשים באמת יקשיבו למוזיקה", אמרה טלמור לוואלה! תרבות בהשקת הסינגל החדש שלה אתמול (ראשון). "יש כבר תרבות של סלבס ואותה אנחנו מכירים טוב. אני מאמינה שיש אנשים בבית שיחפשו בי את הדבר שמעבר, ישימו בצד את השטויות ויקשיבו לאמנות. אני מקווה שזה יגיע לכמה שיותר אנשים".

טלמור תופיע ב-9 בנובמבר בפסטיבל הפסנתר עם המופע "טעימות" בו תארח את בלוך ודנקר, הופעה שכל הכרטיסים אליה כבר אזלו. על מכירת הכרטיסים המהירה אמרה טלמור ש"זה טירוף שלא יאמן, זו התגשמות החלום. שיבואו בהמוניהם. אני מבטיחה להשתדל לספק את הסחורה הכי טובה שיש". טלמור הוסיפה בחיוך שהיא מוכנה "לעשות עבור הקהל כל דבר. אולי אפילו להוריד את החולצה - משהו שהלהקה שלי כל הזמן מנסה לשכנע אותי לעשות". בין היתר היא תבצע בהופעה את הסינגל, לצד שירים נוספים מתוך האלבום.

מי הגיע להשקת הסינגל של סיון טלמור?

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully