וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור הביקוש: הבילויים מוסיפים הופעות

לאחר שאזלו הכרטיסים, ‫כחודש מראש, להופעת האיחוד הראשונה של ההרכב שהתקיימה בסוף השבוע שעבר, החליטו חברי הלהקה לקיים שלוש הופעות נוספות

בעקבות הביקוש הרב, החליטו חברי הבילויים, הרכב הרוק הישראלי הנערץ שמתאחד בימים אלה, להוסיף שלוש הופעות לסיבוב האיחוד שלהם, המתקיים בימים אלה. ההופעות הנוספות יתקיימו במועדון הבארבי בתל אביב בתאריכים 26 ו-27 בדצמבר, ובנתניה ב-8 בדצמבר. לאחר מכן ייצאו הבילויים לפגרה, במהלכה יקליטו את אלבומם השלישי, שיושק באביב 2013.

בסוף השבוע שעבר, לאחר שהיוו את גולת הכותרת בפסטיבל אינדינגב, הופיעו הבילויים לראשונה מזה חמש שנים על במת מועדון הבארבי בתל אביב – הופעה שהכרטיסים אליה אזלו כחודש לפני שהתקיימה. בנוסף, נמכרו כל הכרטיסים גם להופעת ההרכב שתתקיים בבארבי ב-29 בנובמבר, וכן להופעתם במועדון הצוללת הצהובה בירושלים ב-8 בנובמבר. הופעות נוספות שהוכרזו בסיבוב הנוכחי ייערכו הערב (חמישי) במועדון הביט בחיפה, וב-7 בנובמבר במועדון החלוץ 33 בבאר שבע.

ההופעות שנוספו במועדון הבארבי יערכו במתכונת מיוחדת: בהופעה הראשונה ינגנו הבילויים את אלבום הבכורה שלהם במלואו; יום לאחר מכן הם ינגנו את אלבומם השני, "שכול וכישלון", מתחילתו ועד סופו. כמו כן, בהופעות אלו תנגן הלהקה לראשונה שירים שמעולם לא בוצעו על הבמה. עלות הכרטיסים במכירה מוקדמת תעמוד על 70 שקלים, וכרטיס משולב לשתי ההופעות יעמוד על 120 שקלים ל-100 הרוכשים הראשונים.

"רגע לפני שאנחנו נכנסים להקליט את האלבום החדש, חשבנו לערוך ספירת מלאי מסודרת של מה שהיה לנו עד עכשיו", מסרו חברי הלהקה על החלטתם לבצע את אלבומיהם בשלמות, "זאת כדי שלא נקליט בטעות את אותם השירים שוב". ההרכב הנוכחי של הבילויים כולל את ימי ויסלר ונעם ענבר – החברים הקבועים בהרכב - וכן את מאיה דוניץ, גרשון וייסרפירר, אייל תלמודי ושיקו סיני. ההופעות שנוספו מתכוננות להיות האחרונות בהחלט של ההרכב לפני הכניסה להקלטות של אלבומם החדש.

מחכים לאלבום חדש של הבילויים? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הבילויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully