וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה עשור: TLC בדרך לאלבום חדש

5.11.2012 / 23:37

חברות ההרכב צ'ילי וטי-בוז מתכננות גם סיבוב הופעות שילווה את האלבום, בו עשויה להופיע על הבמה הולוגרמה של לפט איי, חברת ההרכב השלישית שנהרגה בשנת 2002 בתאונת דרכים

רוזאנדה "צ'ילי" תומאס וטיאון "טי-בוז" וואטקינס, חברות הרכב האר אנ' בי TLC, הודיעו כי הן מתכננות להוציא אלבום חדש לראשונה מזה עשר שנים. מלבד האלבום, מתכננות השתיים גם מסע הופעות, וכמו כן סרט שיגולל את סיפור חייהן, כחלק מסדרת הסרטים האוטוביוגרפיים שמפיק ערוץ המוזיקה VH1.

הבנות תשמשנה כמפיקות בפועל של הסרט, וכמו כן הן יבחרו בעצמן את השחקנית שתגלם את ליסה "לפט איי" לופז, החברה השלישית בהרכב, שנהרגה בתאונת דרכים בשנת 2002. חברות ההרכב הנותרות שוקלות גם לכלול בהופעותיהן הולוגרמה של לופז, בסגנון ההולוגרמה של הראפר טופאק שכיכבה בפסטיבל קואוצ'לה האחרון. "ההולוגרמה היא דבר שדנו בו בינינו לפני שנים", אמרה תומאס למגזין מטרו, "אבל התזמון הוא הכל ואנחנו בהחלט מדברות עליו שוב".

"אנחנו עדיין הולכות להישמע כמו TLC", אמרה חברת ההרכב וואטקינס כשנשאלה כיצד יתאים ההרכב לנוף הנוכחי של עולם הפופ. "תמיד ידענו להתפתח ותמיד היה לנו הסאונד שלנו. זה מה שעובד בשבילנו, ואנחנו לא צריכות לדאוג לגבי אף אדם אחר. ברגע שזה יפסיק לקרות אולי נפרוש, אבל זה עדיין מה שעובד".

האלבום האחרון של TLC יצא לפני עשר שנים, כחצי שנה לאחר מותה של לופז, ונקרא "3D". מאז הן הוציאו אלבום אוסף להיטים אך לא יצרו מוזיקה חדשה יחדיו. בשנת 2008 השתתפו הבנות במחווה מיוחדת שנערכה להן בטקס פרסי ה-BET, שם עלו לבמה יחד עם הזמרת אלישיה קיז, וביצעו לקול תשואות הקהל את להיט המחץ "Waterfalls". בשנה שעברה הן הופיעו בתכנית "אמריקן איידול" וזכו לתגובות נלהבות.

מתרגשים לקראת האלבום החדש? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • TLC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully