וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מלכה שפיגל וקולין ניומן

19.11.2012 / 1:05

הזמרת הישראלית ובן זוגה איש להקת Wire, שמגיעים לישראל לרגל הופעות השקה לאלבומה החדש של מלכה, בוחרים את האלבומים שהשפיעו עליהם – מבריאן אינו ועד מיי בלאדי ולנטיין

Toy – Toy

"מהו אלבום משמעותי בחייך כיוצר? לבקש מאמן פעיל למנות רק חמישה אף פעם לא יספר לך הרבה. אולי רק איך הוא הרגיש ברגע שבו הוא ישב לכתוב את הרשימה. Toy היא אחת הלהקות הצעירות האהובות עלינו כרגע. יש להם אנרגיה, דרייב וחשיבה פופית נכונה ונהלבת. ניכר שהם שמעו הרבה מוזיקה מעולה בחייהם אבל הם עדיין מחזיקים בזהות עצמאית. המון מוזיקה חדשה נעשית על ידי להקות צעירות באנגליה כרגע, אבל מעט ממנה היא מעניינת ועוד פחות ממנה מקורית. Toy היא מיוצאות הדופן הבודדות מהבחינה הזאת".

To Rococo Rot - The Amateur View

"המתופף של הלהקה, רונלד ליפוק, ניגן בהאלבום החדש של מלכה, וינגן בהופעות הקרובות בישראל. To Rocco Rot ממזגים אלקטרוניקה יחד עם אסתטיקה של קראוטרוק יותר עכשווי. הם מערבבים בין מכונות, תופים ובס ליצירת מוזיקה אינסטרומנטלית מאוד טהורה, ולרוב גם מאוד יפה. שורשיה של הלקה בסצינת הפאנק במזרח ברלין של שנות ה-80. קשה להעריך זאת עכשיו, כשחומת ברלין מזמן איננה, אבל למזרח-גרמנים היה רעב ותשוקה למוזיקה שהצליחה להפיק משהו מקורי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מיי בלאדי ולנטיין - Loveless

"הסיפור על איך האלבום הזה נוצר הוא די אגדי, הוא לקח המון זמן ועלה הרבה כסף. התוצאה ללא ספק בעלת סאונד יוצא דופן. במובנים רבים הוא שינה את את האופן בו נתפסים המיקסים והסאונד כפי שהם אמורים להישמע באולפן. אף אחד לא הרכיב אלבום בצורה המיוחדת הזאת לפני כן, זה היה כאילו כל הצלילים הרגילים של להקות רוק נזרקו לבלנדר. המיקס של גיטרות עם הרבה אפקטים ושירה רכה מאוד גרמה להשפעה של האלבום להיות מורגשת עד היום".

Bowery Electric – Beat

"זה לא היה במודע אבל אחרי שהרכבנו את הרשימה הזאת נוכחנו לגלות שאנחנו מכירים את כל האמנים שבחרנו - חלקם היכרות יותר טובה מאחרים, אבל מעניין לגלות שלעיתים מאוד קרובות אם אנחנו אוהבים את המוזיקה של מישהו, איכשהו אנחנו פוגשים אותו. Bowery Electric הם עוד צמד שלפחות בזמן יצירת המוזיקה, היו בני זוג. תמיד הרגשנו סוג של חיבור אליהם בגלל זה. הם עשו מוזיקה מהסוג המהפנט שאיכשהו לא הייתה רוק או דאנס מובהק. במיטבה, היא יפה בצורה מדהימה".

בריאן אינו - Discreet Music

"בימינו, אינו כבר לא כל כך נערץ כמו בעבר, אבל אין לקחת ממנו את הישגיו הגדולים. "Discreet Music" הוא ממש מיוחד משום שאף אחד לא באמת עשה משהו שדומה לו לפניו. שלושה תווים עם דיליי אבל איכשהו כל כך הרבה יותר מזה. זו אחת ההקלטות הבודדות שלא משנה באיזו מערכת תאזין להן. יש לה איכויות שממלאות חלל ללא צורך בווליום".

מלכה שפיגל וקולין ניומן יופיעו בישראל פעמיים לרגל השקת אלבומה החדש של מלכה, " Every Day Is Like The First Day", באוזןבר בתל אביב: ביום רביעי, 21 בנומבר בשעה 20:30, וביום חמישי, 22 בנומבר בשעה 22:30. מופע פותח: שרון בן עזר (אליוט, פוליאנה פרנק)

מה חשבתם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully