וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: הסינגל הראשון של אסתר רדא

4.12.2012 / 0:50

מי שפרצה לתודעה בזכות תפקידיה בסדרות "המיוחדת" ו"ניו יורק", מוציאה סינגל ראשון ומוצלח מתוך אי.פי הבכורה שהופק על ידי סאבו וקותי

יח"צ - חד פעמי

אסתר רדא - Life Happens. לירון פנחסי צילום: דין אבישר,
אסתר רדא/לירון פנחסי צילום: דין אבישר

השחקנית והיוצרת אסתר רדא אמנם פרצה לתודעה הציבורית בזכות תפקידים בסדרות הטלוויזיה "המיוחדת" ו"ניו יורק", אבל בזמן הקרוב היא עומדת להתקיף אתכם מכיוון אחר לגמרי ולהוציא את אי.פי הבכורה שלה. את הסינגל הראשון ושיר הנושא מתוכו, "Life Happens" כתבה והלחינה רדא בעצמה ואת האי.פי כולו עיבדו והפיקו סאבו וקותי מסוליקו.

הניסיון הראשון של רדא כזמרת היה במקהלת הילדים של שלמה גרוניך ולאחר מכן במסגרת להקה צבאית. עם שחרורה מצה"ל לוהקה לתפקיד במחזמר "הלהקה" שזיכה אותה בתואר תגלית השנה של הבימה לשנת 2007 ופתח את הצוהר לקריירת המשחק - בסדרות, סרטים והצגות. במקביל לצאת הסינגל החדש שלה, תעלה ההצגה "גזע" בה היא משחקת בתפקיד ראשי לצד רמי הויברגר בתיאטרון חיפה.

לצד עבודתה כשחקנית, כתבה והלחינה רדא את החומרים לאלבום הבכורה שלה, שכולו בשפה האנגלית. השירים נכתבו על גיטרה בלבד אך באולפן עם סאבו וקותי הם הולבשו בעיבודים חדשים, החל באר נ' בי, דרך פאנק ועד אתנו-ג'אז. כפי שניכר בסינגל הממכר, באלבום ישנה גם נוכחות בולטת של כלי נשיפה ומקום של כבוד לסול הקלאסי של המאה הקודמת. בחודשים בקרובים עתידה רדא לצאת לסיבוב הופעות בארץ ובחו"ל.

הופעת השקה לסינגל תתקיים ב-19 בדצמבר במועדון האזור בתל אביב. כרטיסים ניתן לרכוש בלינק הבא.

הופעות נוספות של רדא
7.12 - מצעד זכויות האדם, כיכר רבין
26.12 - הולוגאב, בית אביחי, פסטיבל ירושלים
19.1 - פסטיבל הגרוב, האנגר 11, תל אביב

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסתר רדא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully