וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם קיי. אם. וויליאמס

6.1.2013 / 0:50

לקראת ההופעות הצפויות של קיי. אם. וויליאמס בישראל, הוא בוחר את תחנות הדרך המוזיקליות שהשפיעו על דרכו כבלוזיסט - מג'ימי הנדריקס ועד לצ'רלי פאטון

בליינד ווילי ג'ונסון - The Complete Recordings

בליינד וילי ג'ונסון הוא גיטריסט שעשה בלוז וגוספל וניגן סלייד בצורה יוצאת דופן. לדעתי אחד מגדולי המוזיקאים שחיו אי פעם, נגינת הגיטרה שלו נשמעת כאילו מלאכים שרים לי.

ג'ון לי הוקר - Hooker n Heat

מאסטר הבוגי, שומעים באלבום את המקורות האפריקניים בקול שלו, ברגליים ובגיטרה! אין כמו ג'ון לי הוקר והאלבום הזה המשלב את לי הוקר עם הקנד היט, הוא האהוב עליי מכל אלבומיו - הוא מאוד ייחודי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

רוברט ג'ונסון - The complete Recordings

אמן הבלוז שהמציא את הבלוז בנד. אתה שומע בס, קצב ומלודיה בשירה ובגיטרה שלו. רוברט ג'ונסון הקליט 29 שירים בכל ימי חייו, אך הבלוז שלו השפיע על הבלוז של כולנו.

Lightnin Hopkins - The Herald Sessions

הטקסס קאונטרי בלוז החיוני, הריל דיל, ומי שהקדים והוביל אל ג'ימי הנדריקס. הבלוז של הופקינס התחיל את סגנון הטקסס בלוז, המקום בו אני גר והאלבום הזה הוא חובה על כל חובב בלוז.

R. L. Burnside - Burnside on Burnside

RL Burnside לקח את הבוגי של ג'ון לי הוקר וה-soul של מאדי ווטרס לשלב הבא. ברנסייד הקליט הרבה אלבומים וכולם באמת כל כך טובים, אך האלבום המאוחר הזה השפיע עליי בצורה מיוחדת יותר מהשאר.

ג'ימי הנדריקס - Electric Ladyland

ג'ימי הנדריקס הביא את הבלוז לדרגת גן עדן והאלבום הזה מוכיח זאת מעבר לכל ספק.

Rev Gary Davis -The early Recordings

גיטריסט הגוספל / רגטיים בלוז הטוב ביותר שחי אי פעם על פני האדמה. ההקלטות הראשונות שלו לא נשמעות כמו שום דבר אחר שאף אחד הקליט אי פעם.

צ'רלי פאטון - The Complete Recordings

צ'רלי פאטון - האבא של גיטרת הדלתא בלוז, האלבום שמתעד את המקור. כל השירים של פאטון מתעדים את הבלוז בצורה הראשונית והטהורה שלו, אסור שלא להקשיב להקלטות המלאות שלו.

Blind Lemon Jefferson - The Best of Blind Lemon Jefferson

האבא של הטקסס בלוז, אפשר לשמוע באלבום את כל אלה שבאו אחריו.

Son House - Father of Folk Blues

הבלוזיסט האינטנסיבי ביותר אי פעם, מעולם לא ניגן אף אחד עם יותר נשמה. למרות כל זאת כולם ברשימה שלי שווים ומעולים כל כך, עם הקול החזק שלהם, איכות הבוגי שלהם והמילים רבות המשמעות. כולם שווים באוזניי.

קיי. אם. וויליאמס יופיע ביום חמישי, ה-10/1, במועדון הבארבי בתל אביב, ביום שישי ה-11/1 בצוללת הצהובה בירושלים, וב-12/1 בלבונטין 7

מה חשבתם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully