וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חזר: האזינו לשיר החדש של ג'סטין טימברלייק

14.1.2013 / 10:25

אחרי שרמז לכך בסוף השבוע האחרון, הזמר והשחקן חוזר למגרש עם שיר חדש, “Suit & Tie”, בו מתארח הראפר ג'יי-זי. אלבומו השלישי של טימברלייק צפוי לצאת בהמשך השנה

נאה דורש, נאה מקיים, ואכן נראה כי מעולם לא היתה הבטחה שקיומה הסב עונג רב לרבים כל כך בפופ: כפי שהודיע הזמר והשחקן ג'סטין טימברליייק באתר הבית שלו ביום חמישי האחרון, היום (שני) הוא אכן שיחרר שיר חדש בשם “Suit & Tie” בהפקת טימבלנד, בו מתארח הראפר ג'יי-זי, אחד הכוכבים הכי גדולים בשמי ההיפ הופ כמו גם מי שמחלטר כבעלה של ביונסה.

ג'סטין טימברלייק. Kevin Winter, GettyImages
תודה על ההרמה. ג'סטיין טימברלייק/GettyImages, Kevin Winter

השיר לקוח מתוך אלבומו הבא של טימברלייק, The 20/20 Experience"", שעתיד לצאת במהלך השנה הקרובה. למרות השמועות והתקוות הרבות, ביונסה עצמה לא מתארחת בשיר ורק ג'יי-זי שינס את מתניו ותורם בית משל עצמו לשיר הפופ הקצבי והישן שמתאפיין בסאונד אולד סקולי באווירת מוטאון, מה שמאוד הולם את קולו הדק והגבוה של טימברלייק.

זהו השיר הראשון שטימברלייק מוציא מאז אלבומו השני FutureSex/LoveSounds"" שיצא בשנת 2006. קדם לו אלבום הבכורה "Justified" שחגג עשור לאחרונה. לפני מספר ימים, כאמור, פיזר טימברלייק רמזים ברשתות החברתיות ובאתר הבית שלו לכך שהוא זומם לחזור לסצנה המוזיקלית עם שיר חדש: סרטון חדש שיצר בשם "I'm Ready" הראה אותו מתהלך ברחבי בית כלשהו, נכנס בסופו של דבר לאולפן הקלטות ומודיע למיקרופון "אני מוכן". ניתן לשער שהסינגל החדש עתיד להפוך ללהיט בתוך זמן די קצר, כמו כל הסינגלים של טימברלייק שקדמו לו. וואן דיירקשניות, בליברות, זוזו אחורה. ככה עושים את זה נכון.

מה חשבתם על השיר החדש של טימברלייק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully