וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת כוורת תתאחד להופעה

15.1.2013 / 13:31

15 שנים מאז הפעם האחרונה בה הופיעה בפני קהל קוני כרטיסים חוזרת הלהקה למופע איחוד בפסטיבל ישראל. "אני לא יודע מה יקרה, רק יודע שיקרה ", אמר אפרים שמיר לוואלה! תרבות

אחרי דיוויד בואי, פאלפ וסווייד, מגיפת הקאמבקים של אגדות הרוק החיות מגיעה גם לישראל: 15 שנים מאז הפעם האחרונה בה הופיעו כל חברי להקת כוורת על במה אחת בפני הקהל הרחב, נודע כי השביעייה המופלאה, המונה את דני סנדרסון, גידי גוב, אפרים שמיר, אלון אולארצ'יק, יצחק קלפטר, יוני רכטר ומאיר ופניגשטיין, עתידה להתאחד בהרכב מלא למופע בודד בחודש מאי הקרוב, במסגרת פסטיבל ישראל בירושלים. אמש (שני) פורסם במגזין "ערב טוב עם גיא פינס" כי המופע יתקיים בבריכת הסולטן במסגרת אירועי פסטיבל ישראל, בין היתר לציון 40 שנה לצאת אלבום המופת "סיפורי פוגי", שהפך לקלאסיקה ישראלית ביחד עם אלבומי האולפן הנוספים של הלהקה - "פוגי בפיתה" ו"צפוף באוזן".

"קיבלתי אישור שזה אכן קורה", אמר לוואלה! תרבות אפרים שמיר, שפרסם הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו סטטוס המאשר את קיומו של המופע. "אנחנו נפגשים מפעם לפעם ועושים חזרות שהן לאו דווקא לצרכי כוורת, כי אנחנו מופיעים גם במסגרות אחרות. אנחנו שנים ביחד. זה שהקהל לא יודע מזה זה דבר אחר. אני לא יכול לספק פרטים מעבר לזה שההופעה אכן תתקיים. אני לא יודע מה יקרה, רק יודע שיקרה. מן הסתם נעשה שירים של כוורת".

חלק מחברי הלהקה ממשיכים לקיים קריירות סולו ענפות, וחלקם אף מופיעים זה לצד זה במסגרות שונות. כמו כן, כוורת התאחדה למטרות שונות במסגרת מצומצמת יותר לאורך השנים – בין היתר בשנת 2000 במופע שנועד לגייס כסף עבור ניתוח מציל חיים ליצחק קלפטר, וכן בחתונות של כמה מהילדים של חברי ההרכב. עם זאת, זו, כאמור, הפעם הראשונה מאז 1998 בה יחלקו במה משותפת בהופעה פתוחה לקהל הרחב - משימה לא פשוטה בהתחשב במצבו הבריאותי של קלפטר, שהיה מאושפז במשך תקופה בעקבות מחלת ריאות, כמו גם העובדה שפניגשטיין חי בלוס אנג'לס. כידוע, גם גידי גוב עובר תקופה לא פשוטה לאחר פטירתה של אישתו, היוצרת והמחזאית ענת גוב ז"ל.

מתכננים ללכת לאיחוד? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully