וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש של קאמבקים: מי הצליח ומי נכשל?

אחרי מבול הלהקות והאמנים ששחררו לאחרונה שירים חדשים מקץ הפסקות ארוכות, הגיע הזמן לחלק ציונים לקאמבקים של ג'סטין טימברלייק, דיוויד בואי, דסטניז צ'יילד, פאלפ וסוויד

ג'סטין טימברלייק מארח את ג'יי זי - Suit & Tie

כמה זמן חיכינו? זהו השיר הראשון שטימברלייק מוציא מאז אלבומו השני, "FutureSex/LoveSounds" משנת 2006. קדם לו אלבום הבכורה "Justified" שחגג עשור לאחרונה. לפני מספר ימים, כאמור, פיזר טימברלייק רמזים ברשתות החברתיות ובאתר הבית שלו לכך שהוא זומם לחזור לסצנה המוזיקלית עם שיר חדש: סרטון חדש שיצר בשם "I'm Ready" הראה אותו מתהלך ברחבי בית כלשהו, נכנס בסופו של דבר לאולפן הקלטות ומודיע למיקרופון "אני מוכן".

מה קיבלנו? נכון שלמרבה האכזבה קווין בי לא מתארחת בשיר הזה, וחבל, כי היא היתה יכולה להטיס אותו לגבהים חדשים, אבל עדיין מדובר בסך הכל בקטע פופ קצבי שמתאפיין בסאונד אולד סקולי ואווירת מוטאון, מה שמאוד הולם את קולו הדק והגבוה של טימברלייק. ג'יי זי הוא ראפר מעולה אבל האירוח שלו קצת מתבזבז כאן - משני ענקים כאלה היה אפשר לצפות לקצת יותר. נחמד, אבל לא להיט כמו שהצמד המוצלח הנ"ל, ועוד עם טימבאלנד על כיסא המפיק, באמת מסוגל לנפק.

היה שווה לחכות? השיר לקוח מתוך אלבומו הבא של טימברלייק, "The 20/20 Experience", שעתיד לצאת במהלך השנה הקרובה. יש לקוות כי האלבום עצמו יחזיר לנו את טימברלייק הרענן והכיפי עם שירים שבאמת יגרמו לנו לזנק אל רחבת הריקודים. נ.ב - פארל, אתה חסר.

דיוויד בואי - ?Where Are We Now

כמה זמן חיכינו? כוכב הרוק האגדי, קלאסיקה עוד בחייו וחלוץ בכל כך הרבה תחומים שהיריעה קצרה מלהכיל, פרש לפני עשור מפעילות מוזיקלית. הטוויסט בעלילה התחולל בימים האחרונים, עת נודע כי בואי עבד בחשאי על אלבום חדש, ממנו שיחרר כעת שיר ראשון "?Where Are We Now", ביחד עם קליפ. מתנה מושלמת למעריצים לכבוד יום הולדתו ה-66 של הקוסם.

מה קיבלנו? נעימת בואי טיפוסית, שנשמעת כאילו הוא לא עזב מעולם, ובעיקר מבהירה כי כריזמה, עוצמה, גישה וסוואג הם מאפיינים שכוכב אמיתי נולד איתם, ולא תכונות נרכשות כפי שתוכניות הריאליטי מנסות לשכנע אותנו.

היה שווה לחכות? זה דיוויד בואי למען השם, ברור שכן. האלבום "The Next Day" ישוחרר ב-11 במרץ בבריטניה וב-12 במרץ בארצות הברית, וכבר כעת ניתן להזמין את גרסת הדלוקס שלו באייטיונס. האלבום, שהוקלט בחשאי, הופק על ידי טוני ויסקונטי, שותפו הוותיק של בואי שעבד איתו בטרילוגיית אלבומי ברלין המופתית.

סוויד - Barriers

כמה זמן חיכינו? סוויד, להקת הבריטפופ המעולה שהתאחדה לפני יותר משנתיים שיחררה סינגל ראשון מזה עשור. הסינגל הינו סנונית ראשונה מתוך אלבום האולפן השישי של ההרכב," Bloodsports", שעתיד לצאת בחודש מרץ הקרוב.

מה קיבלנו? את הדרמה והפופ רוק שברט אנדרסון וחבריו מתמחים בה, את הקול הנשי-גברי האהוב, והוכחה שאנשים עוד עושים מוזיקה אמיתית שלא נשענת על חשיפת השדיים בקליפ המלווה. ובעיקר, תזכורת לכך שפעם דברים כאלה היו ברדיו.

היה שווה לחכות? גל הבריט פופ ששטף את בריטניה ואת העולם בשנות ה-90 הוא משהו שתמיד כיף להתרפק עליו. בניגוד לז'אנרים אחרים שהתפוצצו בעולם, השפריצו את עצמם לכל עבר והיום נראים, מריחים ונשמעים כמו סרדינים (שיעול-סקרילקס-שיעול-ניו מטאל- שיעול), כאן מדובר במוזיקה שתמיד נשמעת כמו פופ מצוין, כזה שנעשה כאילו באגביות, והתלבש על טקסטים מעולים ולא גבוהים מידי, וריפים מענגים וממכרים אבל לא מאוהבים בעצמם. איך עושים את זה נכון? כדאי להרים טלפון לדיימון אלברן, מומחה לעניינים מהסוג הזה.

דסטניז צ'יילד – Nuclear

כמה זמן חיכינו? לראשונה מזה 8 שנים, שיחררה להקות הבנות המעולה שעשתה חיל בתחילת שנות האלפיים כאת הסינגל "Nuclear" מתוך אלבום אוסף שצפוי לצאת כבר בסוף החודש הקרוב, ב-29 בינואר, ועתיד להיקרא בשם הגנרי "Love Songs". אלבום האולפן האחרון של הלהקה, "Destiny Fulfilled" יצא בשנת 2004, ואלבום הבכורה "Destiny’s Child" יצא בשנת 1998.

מה קיבלנו? מדובר בבלדת אר אנ' בי ניינטיזית שנשמעת יותר כמו סינגל כריסמס שביונסה, קלי רולנד ומישל וויליאמס בטח תכננו להוציא אי שם בשנת 2001, ונשאר על רצפת חדר העריכה. בקיצור, לא מדובר במשהו שייזכר לדורות, אבל פייר, התגעגענו. מעריצים רבים נשמו לרווחה בכל העולם עת נתגלה כי ביונסה עדיין מקבלת את הסולואים החשובים וכי וויליאמס היא הסנג'רית שמכינה קפה ומדליקה את המזגן באולפן.

היה שווה לחכות? אם הסינגל החדש והאלבום מאותתים על כך שמישל וקלי יצטרפו לביונסה להופעה המדוברת שלה במחצית הסופרבול, אז העניין הופך למגה שווה. ואם לא, וויליאמס תמיד יכולה להצטרף לרני בלייר ואלדד יניב ולמחות נגד השיטה.

פאלפ - After You

כמה זמן חיכינו? להקת הבריט פופ האהובה של ג'ארוויס קוקר הפסיקה את פעילותה לפני יותר מעשור והתאחדה בשנת 2011 לשמחת מעריציה הכבדים. לאחרונה השמחה אף גדלה כאשר ג'יימס מרפי מ-LCD Soundsystem חבר לפאלפ, שהוציאו סינגל חדש בשם “After You”.

מה קיבלנו? השיר הוא למעשה דמו שלא יצא מעולם, ועכשיו קיבל טיפול עשרת אלפים מידיו המנוסות של מרפי, שהפך אותו לקטע דיסקו רחבות די מושלם ולמתנה נפלאה מהלהקה לכבוד כריסמס. סטטוסים משנות התשעים לא מתים, הם רק מתחלפים באינטרנט מהיר יותר.

היה שווה לחכות? כן, ולא רק בגלל פאלפ, אלא בגלל הידיעה המשמחת שמרפי פוזל לעוד כיוונים ומלבד שיתוף הפעולה איתם הוא גם יפיק חלק מהאלבום הבא של ארקייד פייר. נקווה שגם השנה פאלפ יככבו בפסטיבלים הגדולים בעולם לאחר שכבר עשו זאת בגלסטנברי, פרימוורה וקוצ'לה, ואולי אפילו יעשו מיקס לייב על הבמה עם מרפי ויחשמלו אותנו סופית.

איזה קאמבק הכי דיבר אליכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully