וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ביונסה שרה את ההמנון בליפ סינק?

שירות וואלה! סלבס | צילום: רויטרס

23.1.2013 / 8:29

שערוריה בארצות הברית: גורמים שונים מדווחים כי ביונסה לא באמת שרה את ההמנון בלייב בטקס השבעת הנשיא, כך שהביצוע הוקלט מראש. וואלה! סלבס מעריצה בכל מצב

תעשיית המוזיקה בארצות הברית המומה: אחרי הביצוע המרהיב שנתתה ביונסה, כששרה את ההמנון האמריקני בטקס ההשבעה של הנשיא אובמה שנערך השבוע, מתברר שהשיר ככל הנראה הוקלט מראש והזמרת לא שרה אותו בלייב.

מתברר שגם זמרות גדולות כמו ביונסה לא לוקחות סיכונים במצבים כאלו, והדיווה, שלא רצתה שתתפקשש לה מילה או חלילה וחס תזייף, החליטה להקליט את השיר מראש וברגע האמת רק להזיז את השפתיים ולעשות ב"כאילו".

הזמרת ביונסה שרה את ההמנון האמריקאי בטקס השבעתו מחדש של נשיא ארצות הברית ברק אובמה. רויטרס
לייב או לא? ביונסה שרה את ההמנון האמריקני/רויטרס

בזמן שמהדורות החדשות מעבר לים היו אמורות להתעסק בקדנציה הבאה של אובמה, כל מה שעניין אותן היה האם הזמרת שרה בלייב או לא. מנצח התזמורת שליוותה את הזמרת, אריק פלנגן, אמר לוושינגטון פוסט כי "התזמרות הקליטה את השירים של כל הזמרים, אבל רק בשל ביונסה באמת השתמשו".

עוד הסביר כי הוא "לא יודע אם ביונסה באמת שרה בלייב או לא". בנוסף סיפר המנצח, "לביונסה לא היתה אפשרות להגיע לחזרות, מאחר ולוח הזמנים שלה היה עמוס מדי".

מי שדווקא השתעשעה מהעניין, היא הזמרת אריתה פרנקלין, ששרה את אותו השיר לפני כארבע שנים, בטקס ההשבעה האחרון. "אני חושבת שביונסה עשתה עבודה מדהימה", אמרה הזמרת, "אבל אחרי ששמעתי את החדשות על כך שהיא הקליטה מראש, צחקתי. כששמעתי את החדשות פשוט התגלגלתי מצחוק, אבל היא עשתה עבודה טובה עם ההקלטה. פעם הבאה אני בטח אעשה את אותו הדבר".


וואלה! סלבס כל הזמן עושה ב"כאילו" עם השפתיים שלה. לפחות היא בחברה טובה.


צפו: ביונסה רוקדת בתחתונים

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully