וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב אוקי יתקלט בישראל

24.1.2013 / 10:13

הדי.ג'יי האמריקאי הפופולרי יגיע לתקלוט בישראל במסגרת הופעת חגיגית של צמד האלקטרוניקה הישראלי אינפקטד מאשרום

אינפקטד מאשרום, אחד מההרכבים הישראלים המצליחים ביותר בעולם, חוזר הביתה היישר מתוך סיבוב הופעות אמריקאי מחוף אל חוף שבפעם הראשונה יעלה בבכורה גם בישראל. אל עמית דובדבני וארז אייזן יצטרף הדי.ג'יי האמריקאי סטיב אוקי, מהשמות הבולטים בסצנת המיינסטרים האלקטרונית כיום. מסיבת הענק תתקיים ב-14 במרץ בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. כרטיסים מוזקלים במכירה מוקדמת ניתן יהיה לרכוש ב-199 שקלים, כשלאחר מכן המחיר יעמוד על 249 שקלים.

המופע שזכה לשם "The Unveiling", כולל מיצג ויזואלי בתלת מימד שנוצר בטכנולוגיה ייחודית. על המופע עבד הצמד במשך למעלה משנה יחד עם חברת V Squared Labs, שכבר הפיקה ותכננה מופעים בעבר עבור אמנים ולהקות כמו קולדפליי, סקרילקס, מייקל ג'קסון, אמון טובין, וכן תוכנית הריאליטי "אמריקן איידול".

זו תהיה הפעם הראשונה בה מבקר אוקי בישראל, אשר הופעותיו החיות בארצות הברית מוגדרות כקרנבל ולא בכדי, אם לוקחים בחשבון שהן כוללות תותחי קרח, נתזים של שמפניה באוויר ושייט על ראשי האנשים בקהל בסירה מתנפחת. בשנות התשעים הקיום איוקי את הלייבל האלקטרוני Dim Mak Records בו הוחתמו אינפקטד מאשרום לפני כשנה. אוקי מוקם במקום ה-15 ברשימת מאה הדי.ג'ייז הגדולים של המגזין DJ Mag ועד כה צבר 12 מועמדויות לפרס הגראמי, ביניהן בקטגוריית אלבום הדאנס/אלקטרוניקה של השנה על אלבומו "Wonderland", שכלל שיתופי פעולה עם LMFAO, אפרוג'ק וטייסטו.

ככה נראית מסיבה עם סטיב אוקי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully