וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קותימאן מסמפל את שלמה ארצי וזוהר ארגוב

3.2.2013 / 11:35

המוזיקאי ועורך הוידאו המבריק שיחרר לרשת קטע חדש שמסמפל כמה מההופעות הטלוויזיוניות הקלאסיות של הזמר העברי, כולל ארצי, ארגוב, גידי גוב, יהודית רביץ ועוד רבים

קותימאן לא מפסיק להפתיע: אחרי שהדהים את העולם עם פרויקט Thru You שלו שכבר הפך לסוג של קלאסיקה מודרנית; אחרי שהיה מעורב בהפקת כמה מהאלבומים הטובים ביותר של העת האחרונה בישראל (כולל האי.פי החדש והמדובר של אסתר רדא) ואחרי שהפך לבמאי קליפים פופולרי ומבוקש – כעת בורא אופיר קותיאל מחדש את הקלאסיקות של הזמר העברי.

הקטע החדש ששיחרר ליוטיוב, העונה לשם "איך הזמן רץ", הוא יצירה חדשה ברוח Thru You המורכבת כולה מקטעי הופעות קלאסיים של זמר עברי, מתוך הפסטיבלים השונים ששודרו לאורך השנים בערוץ הראשון. בין היתר נכנסו אל היצירה קטעים מתוך שירים קלאסיים של גידי גוב, אריאל זילבר, יהודית רביץ, מתי כספי, בועז שרעבי, אילנה אביטל, יזהר כהן, זוהר ארגוב, יגאל בשן, שלמה ארצי ועוד רבים וטובים. בנוסף, נעשה שימוש בקולה של רבקה מיכאלי, שהגישה כמה מהפסטיבלים החשובים של שנות ה-70 וה-80.

"איך הזמן רץ" מצטרף אל הפרויקט האחרון של מיכאל כהן, שתחת השם Cohenbeats הוציא לפני מספר חודשים אלבום שמסמפל באופן נרחב קלאסיקות של מוזיקה ישראלית. התוצאה, בשני המקרים, גרובית ורעננה באופן מפתיע.

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קותימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully