וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אהבה בים המלח חוזר: סחרוף, גפן ועוד

פסטיבל הרוק הוותיק והפופולרי יתקיים גם השנה בחול המועד פסח, ובין היתר ישתתפו בו ברי סחרוף, יהודה פוליקר, יהודית רביץ ואביב גפן

פסטיבל AHAVA ים המלח, המתפרש על פני שלושה לילות, יתקיים זו השנה ה-17 בתאריכים 27-30 במרץ - חול המועד פסח. הפסטיבל, המשלב טיולים בשעות היום ומופעי מוזיקה בחיק הטבע בלילה, יתרחש במצפה שלם, והשנה יפתחו במסגרתו בתי התושבים ביישובים בורד יריחו, אלמוג, בית הערבה, קלי?ה, אבנת ומצפה שלם עצמו תחת הכותרת ?בונים את העתיד כמו שגדלנו בעבר?. ביומו הראשון הפסטיבל יופיעו אביב גפן והתעויוט, שיארחו את קוויאר 2 (נבחרת הפיינליסטים של "דה וויס"), ביומו השני יופיעו יהודית רביץ, אברהם טל ומוש בן ארי וביומו השלישי והאחרון יופיעו ברי סחרוף ובלקן ביט בוקס שיארחו את יהודה פוליקר.

מחירי הכרטיסים לפסטיבל עומדים על 175-200 שקלים וניתן לרכוש אותם כאן.

כמו כן, יתקיימו סיורים מודרכים לקהל הרחב באתרי הטבע השונים. באי הפסטיבל מוזמנים ללון בצימרים, בבתי ההארחה ובכפרי הנופש באזור. ניתן לישון גם במלון מיליון הכוכבים תחת כיפת השמים באוהלים, בחושות ובשקי שינה בחופי הרחצה ובאתרים השונים. "בואו לחגיגה של מוזיקה, אהבה וטבע עם מיטב האמנים, ותגלו גם אתם את הקסם הייחודי ביישובי ים המלח", מסר מוצי דהמן, ראש המועצה האזורית מגילות ים המלח.

מתכננים ללכת לפסטיבל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully