וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 37: עד דלא ידע

21.2.2013 / 12:21

הקאסט האלקטרוני של יותם אבני מגיש לכם מיקס פורימי מיוחד, בספיישל שישלח אתכם למסיבות הכי טובות של החג, עם הדי.ג'ייז החו"ליים שאסור בשום פנים ואופן להחמיץ

ברוכים הבאים לסופ"ש הארוך של השנה. עדיין נהנים מגב זקוף וראש צלול מחשבה? נהדר! אבל אולי כדאי להתחיל כבר עכשיו להתרגל למחשבה שבקרוב חמרמורת וצליעה יהיו מנת חלקכם העיקרית. עם תחזית אופטימית מאי פעם למזג אוויר אביבי לשם שינוי, פורים 2013, עמוס חגיגות מן הרגיל, עוד עלול להותיר חותם-עד בכמה מאירועי הקלאבינג הצבעוניים שלו. ובכדי לעשות סדר במבול המסיבות הבאמת מסחרר של השנה, החיים בלופ מושיט יד לעזרתו של הבליין המבולבל עם המדריך לטרמפיסט בגקלסיה. הנה זה בא.

את הקאסט החגיגי שלנו פותח בתרועה גדולה תקליטן אגדי מאין כמותו: ניקי סיאנו, שיתקלט בבלוק אם המשטרה לא תבאס. מלבד היותו הדי.ג'יי הראשון בהיסטוריה להשתמש בשמו הידוע בציבור לכדי הפקת תקליט מקורי כאמן, ניקי סיאנו שימש כתקליטן הבית בכמה מהמוקדים המקודשים ביותר לתרבות המועדונים מאז ומעולם. The Gallery, הלופט וכמובן סטודיו 54 (המפורסם מכולם), הם אבן דרך של ממש בתרבות שלנו, והרבה מהמעמד הפולחני שלהם אפשר לזקוף לזכותו של התקליטן המחונן הזה. "Tiger Stripes" היא רצועת דיסקו קווירית חלוצית לזמן הופעתה, ובעצם חדשנית עד היום. חושבים שפרינס תומאס גאון הדור? תקשיבו מה עשו לפניו טוב יותר כבר ב-1985.

לאחר מכן מגיע טראק הנושא מתוך אלבומו החדש והמופלא של יקיר המדור איאן פולי. בין שיר הפופ הכי מוצלח ש-Gus Gus לקחו בו חלק מזה שנים ועד רגעי מופת של דיסקו האוס וטכנו חללי, "What I Do" הוא באמת תצוגת תכלית מרשימה לארגז הכלים העשיר של איאן פולי. חשבתם שאלבומי אולפן של מפיקי האוס תקועים במקום? הנה הוכחה שאפשר גם אחרת. מומלץ.

את שמחת חייו של איאן פולי קוטע בשלב זה הערסוואט האהוב ממיאמי - לוקודייס. הגנגסטר שמציין בימים אלה חמש שנים להולדתה של חברת התקליטים האהודה שלו Desolat, הגיש אוסף חדש ונפלא לו תרמו אלילי הלייבל טראקים חדשים ובלעדיים. לא רק לחובבי הז'אנר. ובאווירת הטכנו הקרנבלי של אסכולה זו, אי אפשר שלא לשרבב פנימה רצועה עדכנית גם מאת סטיב לואלר. לואלר מהווה ללא ספק את אחת מאבני היסוד האיתנות של טק-האוס שבטי, כבר למעלה מעשור. מחרתיים הוא מגיע לביקור בבמה הטבעית לו מכל בעיר – האומן 17.

לאחר מכן מופיעה רצועה מתוך אוסף של לייבל אהוד לא פחות, Hot Creations. סדרת תקליטי Hot Waves שהחל הלייבל להוציא השנה החזירה למדפי התקליטים ז'אנרים שעד כה היו בלעדיים לדיגיטל. City Lights של HNQO שמופיע במיקס שלנו כאן, מייצג את נאמנה את רוחו המתחדשת של הלייבל גדוש ההייפ, בסאונד אורגני וחם של ביטפורט-האוס ברגעי החסד הבודדים שלו. ואם בתעתועי סאונד אורגני עשיר עסקינן, Isolee, מחלוצי המיקרו-האוס, הוציא השבוע לאור ריליס חדש בלייבל Pampa של DJ Koze. עם עוד ריליס שפיץ מאת מפיק מוערך, Pampa כבר מזמן לא צריך להצדיק את מעמדו כתו-איכות, אבל לאחרונה הוא חוגג לא רע גם במצעדי המכירות. כבוד.

בפינתנו "הרצחת וגם ירשת" שלחו השבוע מנהלי תאגיד דפקטד את אליל ההאוס הבריטי התורן Eats Everything לתת ביס בצ'יקן ליפס עם סנסציית האלקטרו-קלאש החלוצית שהעניקו לעולם לפני עשור - "He Not In". האכלן כמצופה לא מעניק שום פרשנות חדשה, מעניינת או מצדיקת קיום לחידוש הבאמת מיותר הזה, שלמרות שעוד ייטחן בהשמעות עד זוב דם, הוא לא פחות מקשקוש שמעליב את המקור החשוב והנפלא. עוד בתכנית האמנותית לחג ניתן להיתקל במיקס שלנו הפעם גם בטראק משובח מאת אדם מארשל, אחד התקליטנים החשובים והמשובחים שיצאו מהמכה של המינימל טכנו (המקורית) בקנדה. מארשל, שיכבד אותנו בנוכחותו במוצ"ש, במסגרת שיתוף פעולה מסקרן בין A&Ray וקבוצת פקוטק, ידוע בציבור כתקליטן בעל יכולות תמנוניות על העמדה ונחשב בצדק לתקליטן מקורי נועז ומרתק. כדאי. סיומו של המיקס הקולח שלנו הפעם מוקדש לעוד צמד מסיבות, המציעות ייבוא מרגש וחריג לימי החול כאן: Lady Blacktronika שתופיע מחר בחסות חבורת Acid Crew היא ללא ספק אחת מן הקולות הבולטים ביותר בצליל הדיפ האוס העצמאי החדש של ארה"ב - מה שבת"א אנו נוהגים לכנות "האוס תודעת-על". דוגמא מופלא לשילוב הקוסמי שלה בין גוספל ואלקטרוניקה נסיונית הוא הטראק "If Some Rain" שהתגלגל למיקס; ואחרון חביב הוא פרנסואה קבורקיאן. די.ג'יי ומוזיקאי שהמונח "אגדי" הוא אנדרסטיימנט חיוור עבורו. רק הביקור שלו כאן הלילה, לכבוד פורים, הוא סיבה להתקרחן עד דלא ידע. להתראות ברחבה.

הפלייליסט המלא

Arthur Russell & Nicky Siano - Tiger Stripes
Ian Pooley - What I Do
Loco Dice - Lolopopinho
Steve Lawler - Caracas (Original Mix)
HNQO ft. bip - City Lights
Isolee - Wobble
Chicken Lips - He Not In (Eats Everything Remix)
Adam Marshall - Mission
Luke Hess - Deep to Deep
FCL - It's You (San Soda's Panorama Version)
Lady Blacktronika - If Some Rain (2011 Mix)
Francois K - Time & Space

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully