וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אהרן סבג שר שמוליק קראוס. האזינו

6.3.2013 / 9:53

המוזיקאי אהרן סבג משחרר את "ילדה קטנה", הסינגל השלישי מתוך אלבום מחווה לשמוליק קראוס שייצא בקרוב, והפך למעשה לאלבום הנצחה

פלורנטין
אהרון גיא סבג מבצע את השיר ילדה קטנה של שמוליק קראוס. ערן לבנון, פלורנטין
אהרון גיא סבג מבצע את השיר ילדה קטנה של שמוליק קראוס/פלורנטין, ערן לבנון

אהרן (גיא) סבג, שהיה פעיל בסצינת מוזיקת הטראנס והמסיבות התל אביבית של תחילת שנות ה-90, חוזר אל עולם המוזיקה - אבל הפעם מכייון שונה לחלוטין. סבג היה מראשוני התקליטנים שגילו לישראלים את מוזיקת הטראנס ואת מסיבות הטבע בגואה, ונוסף לכך נאבק בשנים ההן מול החוק שראה במסיבות רעה חולה שיש למגר. המאבק הותיר אותו חבול והוא פרש מהתחום, אבל עכשיו, שני עשורים לאחר מכן, הוא חוזר מכיוון אחר לחלוטין.

בתקופה האחרונה עבד סבג על פרויקט מחווה מיוחד לשמוליק קראוס. לאור הנסיבות המפתיעות - קראוס נפטר לאחרונה עקב מחלת שפעת החזירים – הפך הפרויקט של סבג לפרויקט הנצחה. עד כה יצאו שני סינגלים מהפרויקט, "אחרי 20 שנה" ו"אם", ואילו כעת בחר סבג לשחרר את "ילדה קטנה", אותו ביצעה במקור להקת על החלונות הגבוהים, בה היו חברים מלבד קראוס גם ג'וזי כץ ואריק איינשטיין. בדומה לסינגלים הקודמים, גם ב"ילדה קטנה" משלב סבג השפעות מתוך עולם הג'אז, שאנסונים צרפתיים ואלקטרוניקה מעודנת, תחת ניצוחו של המפיק המוזיקלי עמית עמרמי.

לפני שהחל לעבד את החומרים לאלבום שלם, ביקש סבג את ברכתו של קראוס, ויצר קשר עם זוגתו. עקב כך זכה קראוס המנוח, אחד מעמודי התווך של המוזיקה הישראלית, להאזין לחומרים מהמחווה בעודו בחיים. "כמוני, גם קראוס היה מורד, אדם שנחשב תמיד שנוי במחלוקת, ולכן החיבור שלי אליו הוא חזק כל כך", מסביר סבג את החיבור שלו לקראוס ויצירתו.

מה דעתכם על הביצוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully