וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה שרה בפני האו"ם: "אני חוגגת את האהבה". צפו

6.3.2013 / 11:54

"המופע הערב מזכיר לנו את היכולת הקסומה של המוזיקה להתעלות מעל תרבויות", אמר מזכ"ל האו"ם באן קי מון באירוע בו ביצעה הזמרת הישראלית שירים בעברית, אנגלית ופרסית

צילום: רויטרס

"אני למעשה גם ישראלית וגם אירנית", אמרה אתמול (שלישי) ריטה בהופעה מיוחדת שערכה מעל במת האו"ם בניו יורק, תחת הכותרת המחייבת "Tunes For Peace". ריטה, הזמרת הראשונה אי פעם להופיע על במת האו"ם – כבוד נדיר למדי הניתן לזמרים ספורים ברחבי העולם – הוסיפה ואמרה כי "השילוב הייחודי שבי מצא לעצמו ביטוי בשפה היפה מכולן – המוזיקה. יותר מכל אני חוגגת את האהבה". במסגרת האירוע המרגש, שאורגן על ידי השדולה הישראלית באו"ם, שרה ריטה שירים בעברית, אנגלית ופרסית – אולם השגריר האירני לא נכח באירוע.

"אתם בעצם מסייעים לי להגשים חלום ישן", אמר לפני המופע שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, על הבמה. "תמיד חלמתי שיום אחד אהיה מופע החימום של ריטה באולם גדול בניו יורק". לאחר ההופעה הצהיר פרושאור כי "המסר שישראל מביאה לעולם - צלילים של שלום במקום תופי מלחמה, מוסיקת כינורות במקום צחצוחי חרבות. הסיפור האישי של ריטה של עלייה, הגשמה והצלחה שחורגת מגבולותיה של ישראל - זה הסיפור של מדינת ישראל. היום מעל בימת האו"ם ריטה הייתה שגרירת תרבות אמיתית ובשיריה חצתה גבולות ותרבויות".

מזכ"ל האו"ם באן קי מון, שעלה גם הוא לדבר לפני המופע, הוסיף ש"המופע הערב מזכיר לנו את היכולת הקסומה של המוזיקה להתעלות מעל תרבויות, לבנות גשרים ולחבר בין אנשים".

ריטה שגרירה של שלום - מה דעתכם? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully