וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישיה קיז תומכת בחרם על ישראל?

2.4.2013 / 16:36

בעוד שהזמרת מתכננת להופיע בארץ בקיץ הקרוב, לא תמצאו אזכור לישראל באתר הרשמי. בחשבון הטוויטר שלה היא פירגנה לקריאה של גולשת להחרים את "מדינת האפרטהייד ישראל"

הזמרת אלישיה קיז תופיע לראשונה בישראל בהיכל נוקיה ב-4 ביולי, אבל אם תחפשו באתר הרשמי שלה – לא תמצאו לכך כל זכר. בלוח ההופעות שבאתר, בו מופיעות כל הופעותיה של קיז, ניתן למצוא ב-15 בספטמבר הופעה בברזיל, וב-2 ביולי הופעה בטורקיה, יומיים לפני ההופעה הצפויה בישראל.

על הפקת המופע אחראי שוקי וייס, שבין היתר אחראי על ההופעות הקרובות של דפש מוד וברברה סטרייסנד בישראל, כאשר בשני המקרים ההופעות המדוברות מופיעות באתרים הרשמיים של האמנים, מה שמעיד על כך שאין זו החלטה גורפת של אמנים להעלים את ישראל מלוח ההופעות, אלא בחירה מודעת או תקלה טכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחירה מודעת או לא? על אף שבהפקת המופע מסרו שהוא יתקיים כמתוכנן, בינתיים הגישה של קיז בחשבון הטוויטר שלה היא אחרת. בעוד שהזמרת עצמה לא התייחסה להופעה בארץ, היא כן פיברטה (הגרסה של טוויטר ל-לייק הפייסבוקי) ציוץ שנשלח אליה מגולשת אמריקאית ממוצא לובי-אלג'יראי, בו כתבה: "את אחת המוזיקאיות האהובות עליי, בבקשה אל תופיעי במדינת האפרטהייד ישראל!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הציוץ נכתב ב-21 בפברואר, אחרי שבארץ כבר פורסם על הופעתה המתוכננת. לא ניתן לחשוד בקיז (שחשבון הטוויטר שלה נפתח ב-25 באפריל 2009) שהיא מחלקת פיברוטים באופן אוטומטי, שכן היא פיברטה לפני כן רק שני ציוצים אחרים: מסיבה כלשהי אחד של עצמה, ואחד של עיתונאי הספורט סקיפ באילס.

קיז בת ה-32 תגיע לישראל לקראת סופו של סיבוב הופעות עולמי המלווה את אלבומה האחרון, כשברקע קריאות מטעם ארגוני החרם לבטל את הופעתה.

נידר עוז, המטפלת ביחסי הציבור של שוקי וייס, מסרה בתגובה: "אני מבינה שיש מחסור בכתבות אחרי החג, ואתם זקוקים לאקשן זול, אך המופע של אלישיה קיז בישראל יתקיים ב-4 ביולי בהיכל נוקיה. אז במקום להתעסק בשטויות ולעייף את הגולשים, תנו להם אינפורמציה רלוונטית לפיה נותרו כרטיסים אחרונים וכדאי למהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully