וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש לקילר הלוהטת

4.4.2013 / 0:11

"יש לי יומולדת" הוא סינגל חדש שהוקלט בחודש שעבר על ידי להקת הרוק הוותיקה משנות ה-80, אותו כתב מנהיג ההרכב יורם מארק-רייך, והלחינו מארק-רייך ועופר סטרול. האזינו

יח"צ - חד פעמי
"יש לי יומולדת" - סינגל חדש של קילר הלוהטת. כרמית מרום,
"יש לי יומולדת" - סינגל חדש של קילר הלוהטת/כרמית מרום

להקת הפאנק-רוק-גלאם הוותיקה קילר הלוהטת משחררת שיר חדש, "יש לי יומולדת", שנכתב והוקלט ממש עכשיו, במהלך חודש מרץ האחרון. זהו סינגל ראשון שרואה אור אחרי אלבום הקאמבק של הלהקה, שנגנז על ידי ההרכב מיד לאחר צאתו בתחילת השנה.

השיר מזכיר את ימיה הראשונים של קילר, בה עסקה בפאנק-רוק בוטה. את מילות השיר כתב מנהיג הלהקה, יורם מארק-רייך, כאשר הטקסט המלנכולי עומד בסתירה ללחן העליז שלו ושל עופר סטרול. "מגיל צעיר לא הבנתי מה כל כך משמח בימי הולדת", אומר מארק-רייך, "שהרי בעצם זה אומר שאתה מזדקן בעוד שנה ומתקרב עוד יותר אל יום מותך. זה כמו לרקוד ולצהול כל הדרך אל הקבר".

חברי קילר הלוהטת הם מארק-רייך (שירה), סטרול (בס), יובל ליבליך (גיטרה), ירון דקל (כל הקשה), עצמון אברהמי (תופים) והילה פור (קולות). מיטיבי הלכת ודאי זוכרים כי הלהקה הוקמה בחיפה בסוף שנות ה-70, ועלתה לתודעה בראשית שנות ה-80 עם סדרת סינגלים פרובוקטיביים, ביניהם "אני רוצה להיות ראש הממשלה!", "עיר של בתולות" ו"יורדים עלייך כסאח". האלבום היחיד של ההרכב, "דופקים את הלבנים", יצא בשנת 1985 ונאסר למכירה ברוב חנויות התקליטים בארץ בגלל שהציג ישבן חשוף לראווה על העטיפה. אחרי הפסקה ארוכה של 16 שנים חזרה הלהקה לפעילות, ושיחררה לפני כשנתיים את אלבום האוסף הכפול שלה, הנושא את שמו של אותו תקליט מוחרם.

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully