וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הבילבורד: טיילור סוויפט היא המנצחת הגדולה

20.5.2013 / 12:19

סוויפט גרפה שמונה פסלונים בטקס פרסי המוזיקה שנערך הלילה, ובו זכו בפרסים גם ריהאנה, ג'סטין ביבר שנשא נאום תוכחה וניקי מינאז', שהעניקה הופעה פרובוקטיבית במיוחד

רויטרס

הזמרת טיילור סוויפט היא הזוכה הגדולה בטקס פרסי המוזיקה היוקרתי של המגזין בילבורד, שנערך הלילה (שני) בלאס וגאס. סוויפט גרפה שמונה פרסים מתוך 11 להם היתה מועמדת, כולל הפרס לאמן השנה ולאלבום השנה, עבור "Red". בנאום הזכייה שלה פנתה סוויפט אל קהל מעריציה והצהירה כי "אתם מערכת היחסים הארוכה והטובה ביותר שהיתה לי אי פעם". במהלך הערב ביצעה סוויפט את להיטה "22".

ההופעה הבולטת של הערב היתה זו של ניקי מינאז', שזכתה בפרס הראשון לערב, עבור אמן הראפ המצטיין. מינאז' הנרגשת, שציינה על הבמה כי "לא ציפיתי לזה בכלל", ביצעה בהמשך האירוע את השיר "High School" ביחד עם הראפר ליל ווין, בליווי ריקוד פרובוקטיבי שבמהלכו העניקה לווין הנבוך לפ-דאנס, והמשיכה בסדרת צעדי ריקוד בוטים במיוחד - כולל נגיעה באזורים אינטימיים.

בין הזוכים הנוספים נמצא גם ג'סטין ביבר, שלמרות השנה הקשה ממשיך להיות יקיר טקסי הפרסים השונים, ואף הופיע פעמיים במהלך הערב. ביבר זכה בפרס לאמן הזכר המצטיין של השנה (Top Male Artist), האמן החברתי ופרס אבן-הדרך שנבחר בהצבעה על ידי מעריצים. את הפרס האחרון קיבל לקול קריאות בוז מצד חלקים מהקהל באירוע, מה שגרם לו לפצוח בנאום שמגיב על הביקורת הציבורית אותה הוא סופג לאחרונה. "אני בן 19", אמר. "אני חושב שאני עושה עבודה די טובה. ובעצם אני רוצה להגיד מכל הלב שזה צריך להיות לגבי המוזיקה, זה צריך להיות לגבי הדבר שאני עושה. זה לא גימיק. אני אמן וצריך להתייחס אלי ככזה – על כל היתר אין צורך לדבר".

זוכים נוספים הם ריהאנה וגוטייה שזכו בארבעה פרסים כל אחד, ולהקות הרוק פאן ומארון 5 זכו בפרס אחד לכל אחת. מדונה זכתה בפרס האמן המופיע הטוב ביותר, ופרינס, שקיבל את פרס האייקון, סגר את האירוע עם מחרוזת משיריו.

מה דעתכם על ההופעה של מינאז'? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully