וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת האינדי קלאוד נות'ינגס מגיעה לישראל

8.6.2013 / 18:39

הרכב האינדי המוערך מקליבלנד, אוהיו, בהנהגתו של דילן בלדי, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי יגיע לשתי הופעות בישראל בסוף יולי, אחת בתל אביב ואחת בחיפה

אומת האינדי, היכוני: קלאוד נות'ינגס (Cloud Nothings), הרכב האינדי המוערך מקליבלנד, אוהיו, פרסם היום בעמוד הפייסבוק שלו רשימת הופעות לחודשים הקרובים, וביניהן גם הופעות בישראל. על פי הכתוב, ההרכב יופיע בישראל פעמיים – ב-29 ביולי במועדון לבונטין 7 בתל אביב, ויום למחרת, ב-30 ביולי, במועדון הסירופ בחיפה.

קלאוד נות'ינגס הוא הרכב אינדי-רוק ונויז עם נגיעות גראנג' שהוקם על ידי הזמר וכותב השירים דילן בלדי בשנת 2009. מה שהחל כפרויקט סולו של בלדי הפך במהרה ללהקה לל דבר ועניין, כשלצד בלדי מנגנים באופן קבוע ג'ו בויר על גיטרה, ג'ייסון גריץ על התופים וטי.ג'יי דיוק על גיטרה בס. הלהקה שחררה עד כה שלושה אלבומים – "Turning On" משנת 2009, בו ניגן בלדי בכל הכלים; "Cloud Nothings" משנת 2011 הקרוי על שם ההרכב; ו"Attack on Memory" מ-2012, אלבומם המצליח ביותר עד כה, שזכה לביקורות משבחות ממגזינים נחשבים כמו פיצ'פורק ופייסט. בימים אלה עובד ההרכב על אלבום אולפן רביעי בשם "Body Music".

מתרגשים לקראת ההופעה של קלאוד נות'ינגס בישראל? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully