וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזנה ראשונה: קטעים נדירים של כוורת נחשפים

12.6.2013 / 9:00

מארז כוורת הגדול, שיוצא החודש לרגל מופעי האיחוד של הלהקה, כולל קטעים נדירים מתחילת דרכה של הלהקה. האזינו לגרסאות המוקדמות הנדירות של "ילד מזדקן" ו"המגפיים של ברוך"

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצל ההצלחה המסחררת של מכירות הכרטיסים לסיבוב מופעי האיחוד, ובמלאת 40 שנה ליציאת אלבום הבכורה של להקת כוורת, משחררת החודש חברת אן אם סי יונייטד-הד ארצי מארז מהודר וחסר תקדים בהיקפו שכלול שישה דיסקים ושני תקליטורי DVD, המורכבים מחומרים נדירים של הלהקה. מתוך המארז נחשפים בפניכם כעת שני קטעים נדירים, שהיוו בהמשך את הבסיס לשניים מלהיטי הלהקה הגדולים.

"המגפיים של ברוך", לחן של סנדרסון למילים שלו, של אלון אולארצ'יק ושל מנחם זילברמן, הוא שיר שהפך בהמשך לאחד מלהיטיה הגדולים של כוורת. כאן תוכלו לשמוע אותו בהקלטה מוקדמת ונדירה, מתוך "הילד מברזיל", יצירה של סנדרסון שנכתבה במהלך שירותו הצבאי. סנדרסון בגיטרה, אולארצ'יק על הבס, מאיר פניגשטיין ודיוויד שנן על התופים, ואליהם מצטרף זילברמן, חברם הטוב מלהקת הנח"ל, בתפקיד הקריין והזמר.

"רגע אחד טרירה" היא אחת מפינות פוגי, שהוקלטו לתכנית הרדיו של דורי בן זאב, "ממנו אלייך", בגלי צה"ל. בפינה הזו משתתפים סנדרסון, פניגשטיין ואפרים שמיר, והיא כוללת בין היתר את "פוגי מתחשמל", לחן של סנדרסון שלימים הפך, למילים חדשות של אולארצ'יק, לקלאסיקה הישראלית "ילד מזדקן". כמו כן, הפתיח של הקע הפך בהמשך לפתיח של גרסת הכיסוי בביצוע כוורת לשיר "הורה היאחזות".

מה חשבתם על הביצועים המוקדמים? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • כוורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully