וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופט מון ורינגו דת'סטאר יופיעו בישראל

30.6.2013 / 10:51

ההרכבים הנחשבים יגיעו להופעות שיתקיימו בזו אחר זו במועדון הבארבי בתל אביב באוגוסט הקרוב, במסגרת ערב של פוסט-Pאנק, נויז, שוגייז ופסיכדליה

בשורה משמחת לחובבי הדיסטורשן: שני הרכבי אינדי רוק מארצות הברית, סופט מון (The Soft Moon) ורינגו דת'סטאר (Ringo Deathstarr) יגיעו לישראל להופעה אחת, שתתקיים ב-28 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב.

סופט מון החלה כפרויקט אישי של כותב השירים והסולן שלו, לואיס ואסקז. ואסקז יצר מוזיקה קלסטרופובית, אפלה ומאיימת, עם נגיעות פוסט-Pאנק ודארק-ווייב. ב-2010 יצא אלבום הבכורה של הפרויקט ובשנה שעברה הגיע האלבום השני, "Zeros". שני האלבומים יצאו בלייבל המוערך Captured Tracks וזכו לביקורות מהללות באתר המוזיקה הנחשב פיצ'פורק, שם נכתב כי "סופט מון גורמים לתהום הנשייה להיראות כמו גן עדן מפתה".

רינגו דת'סטאר הוקמה בשנת 2007 על ידי אליוט פרייז'ר, מתופף לשעבר שהחל לנגן על גיטרה. עם השפעות מפוגאזי, מיי בלאדי ולנטיין והקיור, פרייז'ר גיבש את הסאונד של ההרכב יחד עם נגנים שאסף סביבו ויצא לטורים אינטנסיביים מחוף לחוף בארצות הברית, באנגליה וביפן. בשנתיים האחרונות הוציא ההרכב שני אלבומים, "Colour Trip" ו"Mauve". במגזין NME נכתב כי "חבל שאנחנו לא חיים בעולם שבו רינגו דת'סטאר הוא שם הלהקה החדשה של ליאם גלגאר".

על הפקת הערב אחראית חברת המון ווליום, שבעבר הביאה ארצה הרכבים כמו הפול (The Fall) וג'יזס אנד דה מרי צ'יין. את הערב ילווה קוואמי מרדיו הקצה בתקלוט ומחיר כרטיס לאירוע, ברוח הגזירות הכלכליות, נע בין 100 ל-180 שקלים, בגישת "שלם לפי יכולתך" (עד ל-1 באוגוסט). את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר הבארבי.

מתכננים ללכת להופעות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully