וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: האזינו לאלבום הבכורה של דנה ליקוורניק במלואו

28.7.2013 / 1:12

הזמרת הצעירה משחררת את "ברבור", שהופק על ידי יוסי פיין וכל כולו ספוג השפעות פופ, סול ואר אנ' בי, ואתם יכולים להאזין לו ראשונים, כאן בוואלה! תרבות

יח"צ - חד פעמי
דנה ליקוורניק - ברבור.
דנה ליקוורניק - ברבור

הזמרת והיוצרת הצעירה דנה ליקוורניק, בוגרת הלהקות הצבאיות ובית הספר למוזיקה רימון, משחררת אלבום גרובי ראשון בשם "ברבור", ואתם יכולים להאזין לו כאן בוואלה! תרבות, בבכורה בלעדית. את החומרים לאלבום, אותם כתבה והלחינה ליקוורניק במרוצת השנים בעברית ובאנגלית, עיבד והפיק מחדש המפיק המוזיקלי יוסי פיין, שניגן בעבר עם המוזיקאי האגדי דיוויד בואי, והפיק אלבומים ללהקות מצליחות כמו פורטרט, שב"ק ס' והדג נחש.

ליקוורניק קיבלה מענק יצירה מאקו"ם על היותה יוצרת צעירה ומבטיחה. "ברבור", שהוקלט באולפני BPM ואמור לפרוע את ההבטחה,הוא תערובת מפתיעה של סגנונות: האלבום מורכב משמונה שירים באנגלית ובעברית, שספוגים באלמנטים המרכיבים את עולמה הפנימי והמוזיקלי: פופ, סול ואר אנ' בי.‬‬‬‬ בחודשים הקרובים תשיק את "ברבור" בהופעות בכל רחבי הארץ עם להקתה, ומופע ההשקה הרשמי יתקיים ב- 28.7 במועדון זאפה בהרצליה בשעה 22:00 (פתיחת דלתות – 20:15). במופע ישתתפו יוסי פיין, שלומי אלון וגיא מר מהדג נחש.

מה חשבתם על האלבום? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully