וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה במסר לאובמה: "ארה"ב - הישארי מחוץ לסוריה"

6.9.2013 / 12:01

מלכת הפופ פרסמה שלט בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, ובו קראה למקבלי ההחלטות להימנע ממלחמה עתידית באסד "למען שפיות האנושות". בשבוע הבא תתקבל בקונגרס ההחלטה בנושא

הרוחות בארצות הברית סוערות לקראת ההצבעה בקונגרס בנוגע לתקיפה עתידית אפשרית בסוריה, ואפילו למלכת הפופ יש מה להגיד: הזמרת מדונה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה שלט ובו קריאה להימנע ממלחמה בדמשק. "ארצות הברית - הישארי מחוץ לסוריה, למען שפיות האנושות", נכתב בקריאה.

לקראת תקיפה בסוריה? - סיקור מיוחד בוואלה!

הוועדה לקשרי חוץ של הסנאט האמריקני אישרה ביום רביעי את נוסח הצעת ההחלטה לתקיפה בסוריה, בתגובה לשימוש בנשק כימי. ההצעה, שהגיעה לידי סוכנות הידיעות רויטרס, מקציבה 60 ימים לפעולה, עם אפשרות לארכה של 30 ימים נוספים, אם אלה יידרשו מעבר לכך. בנוסף לכך, ההצעה שוללת מכל וכל כניסה קרקעית של חיילים אמריקנים לשטח סוריה. בשבוע הבא, עם שובם של הסנאטורים מפגרת הקיץ, יצביעו עליה גם שאר חברי הסנאט. זאת לאחר שנשיא ארצות הברית ברק אובמה אמר כי החליט שיש לתקוף בסוריה, אולם הבהיר כי לא יעשה זאת מבלי לקבל את אישור הקונגרס.

במקביל, ארצות הברית יירטה תשדורות שהעבירה איראן לגורמים קיצוניים בעיראק בהן הורתה לתקוף את השגרירות האמריקנית בבגדד וכן יעדים נוספים, במקרה של תקיפה אמריקנית נגד סוריה – כך מסרו גורמים רשמיים בממשל האמריקני לעיתון "וול סטריט ג'ורנל". על פי הדיווח, גורמי צבא אמריקניים בוחנים תגובות אפשריות מצד סוריה, איראן ושותפותיהן במקרה שארצות הברית תיזום מתקפה נגד השלטון בדמשק. האמריקנים חוששים מתקיפה של ספינות קרב של צבא ארצות הברית המוצבות במפרץ הפרסי וכן מתקיפה של השגרירות בביירות על ידי חיזבאללה.

מסכימים עם מדונה או לא? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully