וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: התקווה 6 חוגגת 6 - ובוחרת 6 תחנות

18.9.2013 / 0:07

להקת הרגאיי תחגוג 6 שנים לצאת אלבום הבכורה שלה במופע חגיגי, ולקראתו בחרו חבריה 6 תחנות משמעותיות במיוחד במסע שלה, ממחאת האוהלים ברוטשילד ועד הזכייה בתואר להקת השנה

1. האלבומים:

"בשש השנים האחרונות הקלטנו ארבעה אלבומי אולפן – 'התקווה 6', 'אפרוקליפטוס', 'כל יום מחדש' ו-'קול ישראל'. תמיד אהבנו את תהליך היצירה וההתחדשות. הגענו למצבים שתמיד יש שיר חדש בקנה שלאחר תקופה מסוימת מוצא עצמו בתוך קבוצת שירים חדשים שמוכנים להקלטה. אנשים לרוב מתפלאים מההספק אבל לנו זה נראה תהליך טבעי. אנחנו להקה כי אנחנו אוהבים לנגן ולעבוד יחד והתפקיד שלנו בעולם הוא לעשות מוזיקה. אנחנו פשוט החלטנו לעשות כמה שיותר. בימים אלו אלבומנו החמישי החל את שלביו הראשונים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמיד יש שיר חדש בקנה שלאחר תקופה מסוימת מוצא עצמו בתוך קבוצת שירים חדשים שמוכנים להקלטה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. טור בארצות הברית:

"בשנת 2008 טסנו לראשונה לסיבוב הופעות מלא של חודש וחצי ברחבי ארצות הברית. 17 הופעות, מפגשים עם סטודנטים, חוויות אישיות ומוזיקליות, המון עבודה קשה ומלא (!) ג'אנק פוד. תקופה של ניתוק מהעולם ומשגרת החיים למעין בועת זמן מטורפת. הסיבוב היה מאוד מוצלח ופתח עבורנו המון דלתות חדשות. מאז טסנו לעוד מספר ביקורים בארצות הברית כולל הופעה אחת חגיגית ובלתי נשכחת בסנטרל פארק ניו יורק. הגשמת חלום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טסנו למספר ביקורים בארצות הברית כולל הופעה אחת חגיגית ובלתי נשכחת בסנטרל פארק ניו יורק. הגשמת חלום"/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. להקת השנה:

"בשנת 2009 לאחר צאת אלבומנו השני זכינו לראשונה בתואר 'להקת השנה'. אנחנו מושפעים מרגאיי וממוזיקה ג'מייקנית, ז'אנר שלרוב נמצא בשוליים ומשתייך לקו הפחות פופולרי של המוזיקה. הזכייה הייתה הישג חשוב עבורנו. קיבלנו אישור לנסוע על הכביש המהיר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קיבלנו אישור לנסוע על הכביש המהיר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. המחאה החברתית 2011

"תמיד נזכור את קיץ 2011 ואת ההופעה בשדרות האוהלים ברוטשילד. הייתה תחושת אופוריה באוויר, התגייסות מוחלטת ואחדות טוטאלית. כולם עמדו סביבנו, רוקדים, גאים ומלאים תקווה לשינוי. השירים שלנו עוסקים לרוב במחאות פוליטיות וחברתיות ונראה היה כי המשמעות פורצת החוצה ונוגעת בכולם. לא יכולנו לעצור. המשכנו והמשכנו. אפילו השוטרת הנחמדה שהגיעה להפסיק את ההופעה אפשרה לנו להמשיך. אבל אז הגיע סוף הקיץ..."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמיד נזכור את קיץ 2011 ואת ההופעה בשדרות האוהלים ברוטשילד. הייתה תחושת אופוריה באוויר, התגייסות מוחלטת ואחדות טוטאלית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. "רוטוטום סאנספלאש" - פסטיבל הרגאיי הגדול באירופה:

"שוב קיץ 2011 – הופעה בפסטיבל הרגאיי הגדול באירופה. במשך שנים עקבנו אחר הפסטיבל, הליין אפ והמופעים, תמיד מעודכנים ותמיד חולמים. ההתרגשות לפני ההופעה עלתה כמה דרגות. פתאום לראות את השם שלנו בין כל השמות הגדולים של עולם הרגאיי והאמנים שגדלנו עליהם, זה כבר היה יותר מדי. הייתה הופעה מלאת אדרנלין, והרגשת ניצחון! עברית ואנגלית. והקהל - איתנו! להקה ישראלית ראשונה בפסטיבל. תחנה משמעותית, ואנחנו מתכננים לחזור אליה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הייתה הופעה מלאת אדרנלין, והרגשת ניצחון!", התקווה 6 בפסטיבל "רוטוטום סאנספלאש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. שיתופי פעולה:

"שיתופי פעולה תמיד מרעננים אותנו, אנחנו כל כך אוהבים לפגוש מוזיקאים שגורמים לנו להשתפר ולהישמע יותר טוב. מאז קום הלהקה חלמנו לחדש את 'א יידישע ראסטמן' של אהוד בנאי. כשפנינו אליו, לא רק שנתן לנו אישור לכך, אהוד גם הסכים לקחת חלק בהקלטה המחודשת, ובהפקת יוסי פיין נכנסנו לאולפן והקלטנו מחדש את אחד משירי הרגאיי הראשונים שיצאו בישראל. שיתופי פעולה נוספים: אנטוני בי ולוצ'יאנו – מגדולי זמרי הרגאיי של ימינו מתארחים בשני אלבומים שלנו, Elan- שהיה במשך שנים סולן להקת ה-Wailers האגדית, Inoah מג'מייקה ולאחרונה גם אינפקטד מאשרום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאז קום הלהקה חלמנו לחדש את 'א יידישע ראסטמן' של אהוד בנאי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נסיים ונסכם בקלישאה – התחנות המשמעותיות ביותר עדיין לפנינו. אבל לא תדע לאן אתה הולך אם לא תזכור מאיפה באת... ניפגש בעוד שש".

ב-21.9 תופיע להקת התקווה 6 בבארבי, במופע מיוחד המציין 6 שנים לאלבום הבכורה, בו ינגנו את כל האלבום, וגם בונוסים משמחים בהדרן.

תלכו להופעה החגיגית? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • התקווה 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully