וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מייקל צ'פמן

24.9.2013 / 0:26

מוזיקאי הפולק הבריטי בן ה-72 שמגיע לסיבוב הופעות בארץ זו הפעם הראשונה, בוחר חמישה רגעים מוזיקליים שהוא אוהב במיוחד: מרנדי ניומן ועד האלבום השני של "דה באנד"

Jimmy Guiffre - The Train and the River: Live at Newport

האזינו לאלבום השלם (השיר מתחיל ב-38:02)

"יחסי הגומלין בו הם תוצר ישיר של סצינת האלתור הקולקטיבי של ניו אורלינס. זאת הייתה ממש התגלות בשבילי אז".

רנדי ניומן - Davy the Fat Boy

"שיר של כמה דקות, שייקח סרט של שעתיים לצלם את הסיפור שבו".

Karen Dalto - Katy Cruel

"לדלטון היה קול של מונה ליזה: הוא קורא דרך יקום של של דברים לא-ידועים, ונראה שהדרך שבה הוא גורם לתווים להתכרבל בפינות - לא משנה כמה השיר עצוב - גורמת לה לחייך לעצמה על דברים שלעולם לא תבין עד הסוף. עיבוד של השיר שהוא גם פרימיטיבי ושובר לב בנשימה אחת עם השותף שלה טים הארדין, בעצמו טרגדיה אחרת".

Henryk Górecki - Tadeusz Baird

"מלכותי, מלא עצב אך עדיין פשוט. מלחין פולני לא ידוע, שכתב מוזיקה מאוד אפלה וקודרת המבוססת על טקסטים רוחניים מאוד, בסגנון שאין לו הגדרה מיידית".

האלבום השני של דה באנד

"שינה את הדרך שכולנו חושבים על כתיבת שירים וסיפור סיפורים בשיר. הוא מלא קטעים רדומים, יהלומים שמתחילים לזהור בזמנים שונים. כמו עם הביטלס ודילן והסטונס וקרוסבי, סטילס ונאש, נדמה שהאלבום הזה משנה צורה ככל שאתה ממשיך לנגן אותו".

מייקל צ'פמן, ממוזיקאי הפולק הוותיקים והמשפיעים בבריטניה, מגיע לישראל ויקיים חמש הופעות בין התאריכים 20-24 באוקטובר, בתל אביב, ירושלים, מצפה רמון, פרדס חנה ואמירים, כשבכל אחת מההופעות יחמם אותו אהוד בנאי, הנחשב למעריץ אדוק, שיזם את החיבור בין חברת נרנג'ה המפיקה את המופע, לצ'פמן עצמו. למופעים נותרו כרטיסים בודדים בלבד.

אהבתם את הבחירות של צ'פמן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully