וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדונה יורה באנשים במרכז תל אביב

25.9.2013 / 1:35

עשרות בני אדם הגיעו לכיכר הבימה לצפות בסרט בבימויה ובכיכובה של מלכת הפופ, שהוקרן במקביל בערים גדולות אחרות בעולם. המטרה: קידום מאבק בדיכוי ובחוסר סובלנות

צילום: אמיר צומר

השולפת המהירה ביותר יורה באחרים אבל מקדמת שלום - וכל זה במרכז תל אביב: עשרות בני אדם הגיעו אמש (שלישי) לצפות בהקרנה מיוחדת ברחבת תיאטרון "הבימה", של סרט קצר חדש בן 17 דקות שעל בימויו אחראית לא אחרת מאשר מלכת הפופ. בין היתר, כפי שתוכלו לצפות בסרטון, נצפית מדונה כשהיא יורה במספר אנשים.

הפרויקט, שמדונה חתומה עליו בצוותא עם סטיבן קליין - צלם ובמאי שמלווה אותה כעשור בסיבובי הופעות ומי שחתום בין היתר גם קליפים לליידי גאגא וריהאנה - זכה לשם "Secretprojectrevolution" וביממה האחרונה הוא הוקרן לראשונה בערים גדולות רבות ברחבי העולם, כמו ניו יורק, פריז ולונדון, ואיתן גם תל אביב. העיר הלבנה, אגב, היא העיר היחידה שמדונה הודתה לה אחר כך בפייסבוק.

מושיקו משה, בן 33 מתל אביב שנכח בהקרנה אמר לוואלה! כי
"הסרט מציג מראה למציאות בה אנו חיים, אמנות בעלת מסרים חברתיים שדרכה מנסה מדונה לגעת ולשנות משהו בעולם הזה. הפרויקט הזה של מדונה מוכיח לי למה אני אוהב אותה כבר 24 שנה ולמה לנצח היא תהיה עמוק בליבי". לדבריו, "מדונה מוכיחה כמה חשוב לנצל את מעמדה וכוחה כדי לעשות משהו טוב ותמיד היא האמינה בפחות לדבר ויותר לעשות. היא מסיימת את הסרטון בהקדשה לכל מי שאי פעם הופלה על רקע דת, גזע, מין, צבע עור, נטייה מינית וכל אפליה מסוג כזה או אחר. מדונה מנסה להדליק אור איפה שחשוך ואני גאה להיות חלק מהעולם שלה".

"המטרה שלי היא להראות באמצעות הסרט הזה את המחויבות היצירתית שלי לעורר השראה לשינוי בעולם דרך ביטוי אמנותי", הכריזה מדונה כשדווח על הפרויקט לראשונה, לפני כשבוע. "אני מקווה שהסרט שלי ואחרים יעוררו אנשים לפעול באמצעים האמנותיים שלהם כדי להיאבק בדיכוי וחוסר סובלנות", אמרה. הסרט הוא חלק מהמיזם "Art For Freedom" שבראשו היא עומדת.

זו לא הפעם הראשונה שמדונה מבקשת להעביר מסרים באמצעות כלי נשק, מה שלפעמים עורר סערה גדולה. לפני כשנה, היא שלפה אקדח-צעצוע באמצע הופעה, חודשים ספורים אחרי הטבח בהקרנת הבכורה של "עלייתו בל האביר האפל" בקולורדו.

צפיתם בסרט? מה אתם חושבים? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully