וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה חושפת: "נאנסתי תחת איומי סכין"

5.10.2013 / 13:18

במסגרת מאמר שכתבה למגזין אמריקאי, מספרת הזמרת ה-55 כיצד נאנסה בצעירותה על גג בעיר ניו יורק, זמן קצר לאחר שעברה לגור בה. "זה עשה אותי שורדת", היא מסבירה

18 שנה לאחר שחשפה בפומבי שנאנסה בתחילת הקריירת השלה, הזמרת מדונה הציפה מחדש את הזיכרון המזעזע במסגרת מאמר שכתבה לגיליון חודש נובמבר של מגזין Harper’s Bazaar האמריקאי, במסגרתו סיפרה, בין היתר, כיצד נאנסה בניו יורק תחת איומי סכין זמן קצר לאחר שהגיעה לעיר.

"ניו יורק לא היתה כל מה שחשבתי שהיא תהיה", כותבת הזמרת בת ה-55. "היא לא קיבלה אותי בזרועות פתוחות. נאנסתי על גג בניין נגררתי תחת איומי סכין, הדירה שלי נפרצה ואני לא יודעת למה - לא היה לי שום דבר בעל ערך לאחר שגנבו לי את הרדיו בפעם הראשונה".

במאמר, כמו בגיליון עצמו, מילת המפתח היא "תעוזה", והזמרת מרחיבה עליה מהפרספטיבה שלה ומכלילה בין היתר את המעבר ממישיגן לניו יורק, המעבר לארץ אחרת, אימוץ ילדים ממדינה אחרת ולימודי הקבלה. עוד מספרת מדונה ש"בורכתי בארבעה ילדים מדהימים, אני מנסה ללמד אותם לחשוב מחוץ לקופסא - להעז. לבחר לעשות דברים בגלל שזו הדרך הנכונה, לא בגלל שכולם עושים את זה". כמו כן, הרחיבה על פעילותה הפילנטרופית: "אני בונה בתי ספר לנערות במדינות איסלמיות ולומד את הקוראן. אני חושב שזה חשוב ללמוד את כל הכתבים הקדושים, כי כמו שחברי יאמאן תמיד אומר לי - מוסלמי טוב הוא יהודי טוב, ויהודי טוב הוא נוצרי טוב, וכך הלאה. אני מסכימה עם זה".

באשר לתקרית האונס, אין זו הפעם הראשונה כאמור שבה הזמרת מדברת על הנושא. בראיון שהעניקה בשנת 1995 למזין המוזיקה הבריטי NME, סיפרה שנאנסה עם הגעתה לניו יורק: "למרות שזה היה הרסני באותו הזמן, אני יודעת שזה עשה אותי אדם חזק יותר, זה הכריח אותי להיות שורדת".

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully