וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן יפצה את המתופף לשעבר ב-90 אלף שקלים

חגי אוזן

30.10.2013 / 18:35

על רקע פרשת העלמות המס, פסק היום בית הדין לעבודה על פיצויים לגילי פלוטניק, נגנו לשעבר של הזמר, זאת לאחר שפוטר בשל מה שנטען כ"התנהגות בלתי הולמת"

בית הדין לעבודה בתל אביב חייב היום (רביעי) את הזמר אייל גולן לפצות את המתופף שלו לשעבר, גילי "קולי" פלוטניק, בסכום של 90 אלף שקלים. כזכור, לפני כשנתיים פלוטניק פוטר מהלהקה של גולן שבמסגרתה פעל כשמונה שנים, מהלך שגרם לסערה סביב הזמר.

אישום: אייל גולן העלים הכנסות בסך 2.5 מיליון שקל

פלוטניק טען כי פוטר באמצעות הודעת טקסט לטלפון הנייד, ללא התראה מוקדמת ומבלי ששולמו לו פיצויים, דבר שלדבריו גרם לו נזק כלכלי ותדמיתי. הסיבה הרשמית לפיטוריו של פלוטניק, כפי שנמסר אז מחברת ההפקות של גולן, ליאם הפקות, היתה "התנהגות בלתי הולמת". הנימוק העמום גרם לחרושת שמועות ופלוטניק החליט לפתוח בהליכים משפטיים שהגיעו היום לסיומם.

פלוטניק תבע 300 אלף שקלים, אולם לאחר הדיון היום, סיכמו הצדדים, במעמד השופט דורי ספיבק, על פיצוי העומד על פחות משליש. בסיום המשפט, פלוטניק וגולן לחצו ידיים. פלוטניק מסר בתגובה לוואלה! תרבות: "אני שמח שהסאגה הזאת נגמרה סוף סוף. מבחינתי אני מרוצה ואין לי שום משקעים כלפי אייל גולן. הכל בסדר עכשיו".

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "הצדדים הגיעו לפשרה ויישבו את המחלוקת ביניהם. אנו מאחלים לגיל פוטניק הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully