וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד כתב שיר חדש, שייצא בשבוע הבא

חגי אוזן

8.11.2013 / 16:53

לוואלה! תרבות נודע כי בשבוע הבא יראה אור שיר שעינת שרוף מבצעת למילים של לפיד, עבור לחן יווני מוכר. "באחת הנסיעות שלו בקמפיין הבחירות הוא עצר וכתב", מספרת שרוף

העובדה שנטש את עולם הבידור לטובת משרד האוצר לא אומרת שיאיר לפיד הפסיק לכתוב, ובקרוב מאוד אפשר יהיה אפילו לשמוע שיר חדש שכתב, בביצוע חברתו הטובה הזמרת עינת שרוף. לוואלה! תרבות נודע כי שיר חדש בשם "היא עוד תראה" נכתב על ידי לפיד במהלך מסע הבחירות שלו, והוא אמור לצאת לתחנות הרדיו, בביצוע חברתו הטובה של לפיד, עינת שרוף, בשבוע הבא.

השיר מבוסס על לחן יווני מוכר מאוד שנקרא במקור "היידה ברה". על העיבוד לשיר חתום רמי קלינשטיין ולצד שרוף יתארח גם הזמר היווני טריפונס, שישיר וינגן בבוזוקי. "באחת הנסיעות המרובות שלו במהלך קמפיין הבחירות", מספרת שרוף, "יאיר עצר את הרכב בצד וכתב את השיר לפי לחן יווני שהוא מאוד אוהב. זה שיר שאני שרה המון בהופעות שלי ויאיר נדלק עליו, הוא כנראה ישב לו בראש עד שהטקסט יצא ממנו החוצה בספונטניות. המילים מתאימות מאוד ללחן וישבתי עם רמי קלינשטיין בבית שלו בצהלה, שם עבדנו על העיבוד".

הזמר היווני טריפונס, מתלהב גם הוא משיתוף הפעולה. "אני מתרגש מאוד", הוא אומר. "זה כבוד בשבילי לשיר ולנגן בוזוקי בשיר שכתב שר האוצר. שמחתי שפנו אלי וכמובן שמיד הסכמתי".

מה המשמעות של "היידה ברה" ביוונית? יש לזה קשר למה שיאיר לפיד כתב?

"היידה ברה זה כמו 'יאללה קדימה' ויכול להיות שיאיר לפיד הרגיש את המילה הזאת מבפנים באותו זמן של בחירות. מה שהוא כתב זה לא תרגום לשיר היווני אבל המילים בעברית מאוד מתאימות מבחינת קצב ומשקל".

בעבר כתב לפיד תמילילים לשירים שזכו להצלחה גדולה, בין היתר "גרה בשינקין" של שלישיית מנגו, "שיר אהובת הספן" לריטה ועוד. היום, מעמדת שר האוצר, יש סיכוי סביר בהחלט שגם השיר שלו החדש יהפוך ללהיט, ובצל הגזירות הכלכליות אפשר יהיה להתנחם לצלילי "היא עוד תראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully