וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אייל גולן הקליט שיר חדש

חגי אוזן

24.11.2013 / 19:05

לווואלה! תרבות נודע כי גולן, ששוחרר היום ממעצר בית, הקליט שיר בשם "מתפלל". "שמעתי את הפזמון ומצמרר כמה שזה מתאים להתרחשויות", אמר עדי לאון ("אייל גולן קורא לך")

מערכת וואלה!

גם כשהוא בליבה של סערה תקשורתית, אייל גולן לא נח: הזמר הפופולרי המצוי בליבה של סערה תקשורתית, בעקבות חקירתו רק שוחרר היום (ראשון) ממעצר בית וכבר הקליט שיר חדש. השיר, "מתפלל", נכתב על ידי פאר טסי, שכתב לגולן בעבר את השיר "הלב על השולחן", והמתין להקלטה מזה מספר חודשים – אולם נדמה כי ההתרחשויות האחרונות בחייו האישיים של גולן הובילו להקלטתו המהירה והמפתיעה. טסי עצמו סיפר הערב כי הופתע מהקלטת השיר.

את השיר הפיק יעקב למאי, ובאולפן נכח גם עדי לאון, חברו של גולן ואחד מהשופטים בפאנל התכנית "אייל גולן קורא לך". "שמעתי את הפזמון ומצמרר כמה שזה מתאים להתרחשויות", אמר לאון לוואלה! תרבות. מילות השיר אמנם טרם נחשפו במלואן, אך נחשף מילות הפזמון הן "ואני מתפלל/ תבואי לדקה/ רוצה יותר לומר/ מה קרה/ איך אני מתרסק/ מתפרק מכל מה שהיה".

גולן עצמו נראה נינוח במהלך ההקלטות וניכר היה כי במידה רבה רווח לו. מוקדם יותר השבוע, עם התרת שמו לפרסום בהקשר של פרשת הזמרים והקטינות, השעה עצמו גולן מהשתתפות בתכנית "הכוכב הבא" וכן נודע כי הפקת תכניתו "אייל גולן קורא לך" מוקפאת.

מה דעתכם - זמן טוב לחזור לעבוד? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully