וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמעה ראשונה: השיר האחרון של גבריאל בלחסן

29.12.2013 / 7:26

חודשים לפני מותו הקליט בלחסן את שיר הנושא לאלבום "חייך עכשיו", שיראה אור בחודש הקרוב. האזינו לו בבכורה

יח"צ - חד פעמי

חודשים ספורים לפני מותו הפתאומי של גבריאל בלחסן, עוד עבד המוזיקאי המוערך על אלבום חדש והספיק להקליט שמונה שירים מתוכו. "חייך עכשיו", שיר הנושא של האלבום, הוקלט כחודשיים לפני מותו ובו הוא מבקש מהמאזין להיות שמח בחלקו, כיוון שיש אנשים שנמצאים במצבים קשים יותר ממנו.

כך למשל שר בלחסן בשיר, אותו כתב והלחין בעצמו: "חייך עכשיו, סרק שיער, תתלבש יפה תצא החוצה. תגיד שלום, תגיד תודה, תשתה קפה, יש אנשים מסכנים ממך. שנרקבים בחדרים סגורים, שאוספים בדלים מהרצפה. ששוכבים עכשיו על איזה מזרון רקוב, שלא רואים דבר. שגוססים לאט לאט, שמופגזים מדי לילה ויום, שמחרבנים במכנסיים מרוב פחד, שלא יודעים לדבר, שימותו בגיל 20".

למרות הטקסט הלא פשוט, השיר מאפיין את התקופה האחרונה בחייו של בלחסן- עבודה אינטנסיבית על האלבום החדש יחד עם אחיו ידידיה ועל השיר הזה באופן ספציפי, שנוצר מתוך רצון לסייע לשיקומם של אנשים נוספים שסובלים ממאניה דיספרסיה (דו- קוטביות), המחלה ממנה סבל בלחסן בעצמו. זוהי לא הפעם הראשונה בה השניים משתפים פעולה. לפני כשנה יצא אלבומם המשותף "מדרגות". האלבום הנוכחי הוקלט באולפן הביתי של ידידיה בתלמי אליהו ועתיד לצאת במהלך החודש הקרוב.

ב-1 בינואר יתקיים מופע מיוחד לזכרו של בלחסן במועדון הבארבי בתל אביב בו ייקחו חלק אביב גדג' (חברו של בלחסן ללהקת אלג'יר), אביתר בנאי, אהוד בנאי, ברי סחרוף, מיכה שטרית, שולי רנד, עמיר לב, ערן צור, רונה קינן, שלום גד ועוד. כל הכנסות המופע (שכל הכרטיסים אליו נמכרו) יוקדשו להוצאת ספר אשר מאגד את שיריו, סיפוריו וציורים של בלחסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully