וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה ארצי נגד "הבית היהודי": השתמשו במילותיי ללא רשות

15.1.2014 / 15:24

לאחר שמפלגתו של נפתלי בנט השתמשה במילות השיר "ירח", הזמר שלמה ארצי מאיים בתביעה על הפרת זכויות יוצרים. דוברי המפלגה: "מתקיים שיח בנושא"

שלמה ארצי לא אח? אנשים מטעם הזמר מתכוונים לנקוט בהליכים משפטיים נגד אנשי מפלגת "הבית היהודי" - כפי שדווח לראשונה במגזין "שביעי" המיועד לציבור הדתי-לאומי. זאת, בעקבות שימוש של האחרונים במילים מתוך שיר של ארצי בקמפיין המפלגה בבחירות לרשויות המקומיות.

כך למשל, באחת מהמודעות נעשה שימוש במילים "אתמול היה טוב ויהיה גם מחר", קרי טקסט מתוך השיר "ירח" של ארצי. הסלוגן של "הבית היהודי" כלל גם את האותיות ט' ו-ב' שהובלטו במיוחד בכדי לשקף את הפתק של המפלגה בקלפי. הסלוגן הנ"ל עורר את תשומת ליבם של אנשים מטעם ארצי, שכאמור פנו למפלגה בדרישה לקבל פיצוי בגין שימוש בזכויות היוצרים של הזמר ללא רשות. באם לא יושג הסדר בין הצדדים מחוץ לבית המשפט, ייאלצו אנשיו של ארצי לנקוט בהליך משפטי.

כזכור, קמפיין הבחירות של נפתלי בנט, יו"ר "הבית היהודי", כלל את המילים "משהו חדש מתחיל", שהן ציטוט שירו של דני רובס. רובס אמנם לא נקט בהליך משפטי נגד בנט ומפלגתו, אך הביע תרעומת על כך שנעשה שימוש ביצירתו למטרה פוליטית ללא רשות.

מהבית היהודי אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "לפני מספר חודשים חודשים הגיע מכתב לגבי אחת ממאות מודעות שפורסמו בבחירות המקומיות ומתקיים שיח בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully