וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם טל שר לנערה שנפטרה: "היא נתנה לי המון כוחות"

16.1.2014 / 8:02

"את במרחבים" הוא שיר שכתב טל עבור שי, שהלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן ואומר לוואלה! תרבות: "הנשמה שלה המשיכה הלאה, אבל השאירה לנו המון מתנות". האזינו לתוצאה

יח"צ - חד פעמי

"את במרחבים" הוא שיר חדש שנכתב והולחן על ידי אברהם טל לזכרה של שי, נערה שאהבה את המוזיקה שלו והלכה לעולמה השנה בעקבות מחלת הסרטן. השיר נכתב ובוצע לראשונה עבור פסטיבל הפסנתר 2013, והשבוע, לכבוד תאריך יום הולדתה, הוא רואה אור.

אל השיר, מצרף אברהם טל מכתב אישי, בו הוא כותב על תחושותיו הקשות לאחר מותה, לפני כחודשיים: "לאחר כמה ימים לא פשוטים, מהרגע שבו נודע לי, החלו המילים להגיע מעצמן. התיישבתי להלחין את המילים וכל הזמן בראשי שי נמצאת ובדמיוני היא יושבת איתי באולפן. בהשראתה המילים הולחנו".

אברהם טל בשיר את במרחבים.
"השאירה אחריה מתנות". טל עם שי

כיצד נוצרה ההזדמנות של שי לפגוש אותך?

"את שי פגשתי בזכות נחמי מעמותת "רחשי לב" שליוותה אותה ובזכות עמותת "זיכרון מנחם". הם ידעו ששי מאד אוהבת את השירים שלי ורצו לשמח אותה ליום הולדתה ה17. הם תיאמו איתי פגישה והגיעו איתה לאולפן ההקלטות"

מה אתה זוכר מהפגישה שלך עם שי?

"שי היא נערה מקסימה, רגישה, צנועה וכל כך חכמה, רואים את החוכמה בעיניה. שרנו יחד, היא שרה מקסים וניגנה על יוקוללה, היא נתנה לי המון כוחות מתוך ההתמודדות האמיצה שלה והאופטימיות ששפעה ממנה החוצה לכל סובביה".

מה ניגנתם יחד?

"ניגנו את 'מחוזקים לעולם', 'אורות', 'הזמן עושה את שלו' ושי שרה לי שיר באנגלית כשהיא מלווה את עצמה בכישרון רק ביוקללה, שרק יומיים לפני כן היא למדה לנגן עליו"

אתה עדיין בקשר עם המשפחה

"כן, אני בקשר עם הוריה, יהודה וליאורה. אני שמח שהשיר יוצא ושכולם ידעו איזו נשמה מדהימה וטובה היא שי. כולנו בשמחה ובכאב ביחד. גם נשמה שממשיכה הלאה נשארת איתנו. שי עוד פה, עם כל המתנות שהיא מפזרת עלינו מהטוב הגדול שהיא. אני מתרגש מהוריה שבוחרים לצד כל הכאב להישאר עד כמה שאפשר בחיוב ולא להשאר לבד".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ההופעות הקרובות של טל, במסגרת סיבוב חורף:

מוצ"ש 15.2, היכל אומנויות הבמה בהרצליה
חמישי, 20.2 במועדון הפטריה בקיבוץ דן
שישי, 21.2 במועדון הפטריה בקיבוץ דן (מופע צהריים)
מוצ"ש 22.2 בהיכל התרבות בנס ציונה
חמישי, 27.2 באודיטוריום חיפה
מוצ"ש, 1.3 במועדון ברל'ה בקיבוץ להבות חביבה

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אברהם טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully