וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי וויליאמס בן 40: הרגעים הגדולים, הקטנים והשערוריתיים

הוא מקלל כמו מלח שיכור, מסתכסך כרוני, מתמכר לחומרים אסורים, נופל ונכשל אבל מצליח להתרומם - וזה, מלבד המוזיקה, מה שהופך את רובי וויליאמס להיות הסופרסטאר שהוא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובי וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רב עם כל מה שזז

רובי וויליאמס הוא לא רק אחד מיוצאי להקות הבנים היותר מצליח בעולם (אולי רק ג'סטין טימברלייק הצליח להתעלות על העצמאות החד משמעית שהאמן הצליח לקבל לאחר פרישה מלהקת האם), הוא לא רק שכב עם שלושת רבעי בריטניה והצליח לא לחלות באיידס והוא לא רק מכור לסמים קלים וקשים כאחד שהצליח סוג-של-להיגמל ולחיות עד גיל 40. וויליאמס הוא גם איש מאוד ורבלי ובמהלך השנים נכנס בקולגות בלי להתבלבל.

הנה מקבץ לדוגמא: "לוואן דיירקשן יש אנרגיה נהדרת אבל על הבמה זה נראה שהם מופיעים כאילו הם בכלל לא מכירים אחד את השני"; כאשר ליאם גלאגר (לשעבר אואזיס), וניקול אפלטון (לשעבר אול סיינטס) פירקו את החבילה, השתלח וויליאמס (שהיה מאורס לאפלטון הרבה לפני שזו הכירה את גלאגר) בגבר הבוגדני ואמר "אני מרגיש צער רב בשביל ניק כי מגיע לה להיות בנישואים מאושרים ולא מגיע לה לקבל התנהגות כזאת מליאם"; את העאלק-זמרת ניקול שרזינגר, שהיתה שופטת ב"אקס פקטור", כינה "ניקול שיט-זינגר" לאחר שזו קראה לחברו משכבר הימים גארי בארלו "משעמם"; ואגב בארלו - השניים נהגו להתקוטט לא מעט בזמנים שלאחר טייק דאת אבל היום חזרו להיות חברים טובים וגם איחדו את ההרכב. לראייה:

הקליפ ל"Rock DJ" מצונזר, משום מה

בימינו אנו, אף אחד לא מתכוון לקום מהמיטה בשביל פחות משערוריית "ברק אובמה ניהל רומן עם ביונסה", אבל בתחילת שנות האלפיים העליזות, כל מה שהיה נחוץ בכדי לעורר קצת רעש היה גרפיקה ממוחשבת די גרועה ורובי וויליאמס שובבי אחד. הקליפ לסינגל "Rock DJ" מציג רחבת ריקודים ענקית, (וויליאמס מגיח אליה כמו מעין טיל מתוך הרצפה, ידו מונפת בניצחון כלפי מעלה - נסו להבין לבד את המטאפורה המתוחכמת), וככל שהשיר מתקדם כך וויליאמס הולך ומתפשט, עד שהוא תולש את העור שלו. ערוצי MTV מצאו לנכון לצנזר את החלק האחרון ואילו הרפובליקה הדומיניקנית החליטה לאסור לחלוטין את שידור הקליפ כיוון שמוסתרים בו מסרים שטניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דואטים עם ניקול קידמן וקיילי מינוג

כמה מאיתנו יכולים להגיד שהם היו באותה היבשת עם ניקול קידמן וקיילי מינוג? כמה מאיתנו יכולים לספר שהיו באותו החדר עם קידמן ומינוג? וכמה מאיתנו למען השם שרו עם שתיהן דואטים מגה-מצליחים שנחרשו ב-MTV ואכלו לנו את הראש? (השאלון מנוסח בלשון רבים אבל בת'כלס פונה רק לוויליאמס). מה שמעניין בוויליאמס זה שהוא לא נראה כמו החתיך האולטימטיבי, הוא מקלל כמו שיכור, מדבר תדיר על התמכרויות כאלה ואחרות - ועדיין, וכנראה בזכות ובגלל, הוא היה לאחד הזמרים הכי מפוצצי כריזמה ומצליחים אי פעם בבריטניה. שני הדואטים האלה (עם קידמן מדובר בקאוור לפרנק סינטרה ובתו ננסי), עם שתי כוכבות סופר לוהטות של הרגע, מנציחים את רגעי התהילה שטופי הזימה שלו באופן שנעים להיזכר בו עד היום.

שובר שיאי מכירות בבריטניה, אבל נכשל נחרצות בארה"ב

הידעתם? וויליאמס נחשב לאמן הסולו הבריטי שמכר הכי הרבה אלבומים, עם כ-57 מיליון עותקים, אבל מי סופר. עוד כמה הישגים חביבים שלו הם כניסה לספר השיאים של גינס עם מכירות של 1.6 מיליון כרטיסים לסיבוב ההופעות שלו, "Close Encounters Tour" ביום אחד וגם סנסציית השיר "Angels" שהיה למצליח ביותר מתוך אלבום הבכורה שלו וגם לסינגל הנמכר ביותר שלו בכל הקריירה. ההיסטריה סביב השיר, (שלפי האגדה נכתב על-ידי המפיק המוזיקלי גיא צ'יימברס בתוך חצי שעה בלבד), הגדילה את מכירות האלבום כולו והכינה את הקרקע לאלבום הבא של וויליאמס, "Sing When You're Winning", ממנו הזכור הסינגל "Millennium" שהצליח בטירוף בבריטניה והתמקם במקום ה-63 במצעד הבילבורד האמריקאי, הישג יפה לאמן בריטי שלאף אחד באמריקה אין מושג מיהו.

בשנת 2002 חתם ויליאמס חוזה בשווי 80 מיליון לירות שטרלינג עם הלייבל EMI שהתחייב לא להתערב לו במוזיקה ולהפוך אותו לכוכב בארה"ב. השורה התחתונה הינה קומית וטרגית כאחת: זה לא קרה. בכל זאת, לוויליאמס יש אולי חן, אבל אין לו ציצים וככה לא בונים חומה. בטח שלא באמריקה.

נשלף מבור של שיעמום בקריירה על-ידי מארק רונסון

וויליאמס חוזר לבריטניה אבל הכוכבים החדשים של הריאליטי נושפים לו בעורף. הקהל עדיין שומר לו חסד נעורים אבל לא נוהר בהמוניו לחנויות התקליטים ומעדיף את וויליאמס בתור זקן השבט החריף מאשר בתור מוזיקאי חדשני ומעניין. או בקיצור - כשאמן מוציא יותר אלבומי אוסף מאלבומים חדשים, סימן שיש בטלוויזיה עונה חדשה של פורמט כלשהו מאת סיימון קאוול. הסינגל הראשון של וויליאמס מהאלבום "Rudebox" משנת 2006 כונה בצהובון דה סאן "השיר הגרוע ביותר מעולם", אבל שנה לאחר מכן וויליאמס קופץ להופעת אורח נפלאה באלבום המצליח "Version" של המפיק מארק רונסון. וויליאמס שר "The Only One I Know", במקור של להקת השרלטנס, בביצוע שמזכיר לכולם שהוא נשאר אותו המבצע הגדול שהיה. ההפקה הוינטג'ית של רונסון יושבת עליו כמו כמו שמלת הוט קוטור על קייט מוס, ובמילה אחת: סטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully