וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש לשאנן סטריט

17.2.2014 / 0:04

את השנה שלאחר מות אחותו, שאנן סטריט תיעד בעזרת שירים שכתב באנגלית והפכו לאלבום שייצא בקרוב. עכשיו הוא משחרר את "פברואר", שהלחין עבורו שלומי שבן. צפו והאזינו

יח"צ - חד פעמי

פרויקט הסולו של שאנן סטריט מעורר סקרנות רבה, בפרט לאחר יציאתו של הסינגל הראשון והמדובר "July". כעת, חבר להקת הדג נחש משחרר קליפ נוסף בשם "פברואר", מתוך האלבום "הכל לטובה" - בו הוא מתעד, בעזרת 12 שירים לא מצונזרים, את השנה בה התאבל על מות אחותו.

במהלך התקופה האחרונה, סטריט אזר אומץ ועבד על השירים שנכתבו והולחנו בשנים שעברו על ידי חברים טובים כמו חווה אלברשטיין, ברי סחרוף ושלומי שבן – שאף הלחין את "פברואר". האלבום, שכולו בשפה האנגלית, הוקלט בברצלונה בחודש בודד והופק על ידי דייב ביאנקי. עוד הצטרפו להקלטות: שלומי אלון, אלרן דקל ודודוש קלמס.

"ממרחק הזמן ברור לי כעת כי משהו בי הבין, כבר אז, שאני חייב לתקוע תורן בלב סערת הטירוף. להחדיר הגיון בשיגעון", הסביר שאנן והוסיף, "ואני בחור יסודי. שיטתי. אז עבדתי במתודיות. במשך כל חודש כתבתי שיר אחד. תיעדתי את מצבי. חלקתי עם המחברת, ואחר כך עם המחשב, את כל מה שעבר עליי ולא חסכתי פרט. העבודה על 'הכל לטובה', התפרסה על פני שמונה שנים תמימות, לקחה ממני המון אבל נתנה לי את הכל. כעת, בתום העבודה אני מקווה ש'הכל לטובה' ייתן גם לכם".


מה דעתכם על הקליפ של שאנן? כתבו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully