וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש ל- DeerFrosh

3.3.2014 / 0:03

"One day" הוא קליפ חדש מתוך פרויקט נוסף של סולן הרואו מן אמפייר, צבי פרוש. בקליפ המדובר והמעניין, מככב אביו של המוזיקאי, המתמודד בשנים האחרונות עם גידול סרטני

יח"צ - חד פעמי

המוזיקאי והיוצר צבי פרוש, שהוא בין היתר גם סולן וכותב השירים של The Raw Men Empire, משחרר שיר נוסף מתוך פרויקט בשם "DeerFrosh". את הפרויקט, שימשיך לייחשף בהדגה במהלך 2014, הפיק נעם הלפר (Kitzu, Helfer). בנוסף, גם רועי אביטל, ירון פישמן, דן אקרט, גיא מוזס, גלעד יעקובסון, יואב צ'סנובסקי, יאיר ארז ועוד, לקחו חלק בהפקה המסקרנת.

פרוש, שאחראי למילים והלחנים, כתב לוואלה! תרבות על תהליך העבודה על הקליפ ל-"One day". לפני שנתיים התגלה גידול סרטני בלסת של אבא שלי, והתברר שהוא חולה בסרטן סופני. האבחנה הזאת נתנה בעיטה לעולם כמו שהכרנו אותו עד אז. פתאום היינו צריכים לעמוד מול פני המוות, המכשף הגדול, ככה הוא נכנס אל החיים שלנו כדי לא לצאת יותר. עבור אבא שלי המשמעות של זה היתה מלחמה", כותב פרוש ומסביר, "אבל מה שקרה לאבא שלי בגלל הסרטן היה בגדר נס; כי הוא נעשה חבר".

One day שיר שני של DeerFrosh.
אביו של פרוש

"רוב החיים שלי הוא לא היה חבר שלי ולא הכרתי אותו ממש", פרוש מתאר את החוויה, "כשהוא היה בטיפולים של הקרנות וכימותרפיה אז החלטתי שאתקרב להורים שלי, לקחתי מהם את המכונית לחצי שנה כדי להסיע אותם, והייתי איתם בין שלוש לארבע פעמים בשבוע: קונה איתם תרופות, מסיע לבית חולים ולקניות. מתוך ריחוק נוצרה קרבה מאוד גדולה - קרבה פיזית ורגשית. באותו זמן היה קשה להבחין בזה אבל אחרי הטיפולים של הכימו' וההקרנות אפשר היה להרגיש שמשהו השתנה, שדבר בתוכו פרץ החוצה. חיים שפעו ממנו. הרגשתי חום ותקשורת פתוחה כמו שלא היו לפני כן. ההבנה שאין יותר זמן לדחות את החיים, אני חושב שהוא גילה את האומץ להביע. התהליך הזה הפך את הסימון של אבא ל-אבא; הבנתי מי הוא, ראיתי את התגובות שלו, הוא נהיה חבר".

"בגלל שנהיינו חברים הרגשתי שאני רוצה לעשות איתו משהו, יחד. ראיתי אותו בעיני רוחי שר את השיר הזה - המילים של השיר מדברות על התמודדות עם החיים ועם הצמתים בתוכם ועל הרצון שמוביל אותך למקומות, לא קישרתי אותו למחלה. אבל באופן אינטואיטיבי החיבור היה נראה לי אורגני וראיתי שיש משהו שעובד. כיוצר עברתי חוויה חזקה וככה גם בתור בן. חוויה ענקית שמתועדת וקיימת בעולם".


מה דעתכם על הקליפ של צבי פרוש? כתבו לנו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • צבי פרוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully