וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוררים בעד הפליטים

עינב שיף

27.7.2009 / 8:18

אהרון שבתאי, מאיה בז'רנו, יודית שחר ורועי צ'יקי ארד מתכוננים להפגנה נגד נוהל גירוש הפליטים החדש. "הזכרון ההיסטורי של גירוש יהודים מאירופה חוזר גם לכאן"

התארגנות חדשה לקראת המאבק במבצע של משטרת ההגירה המתוכנן ל-1 באוגוסט. קבוצת משוררים בולטים תפגין ב-5 באוגוסט בשעה 17:00 מול מתקן של משטרת ההגירה בחולון. ראשי הקבוצה פעלו בעבר במסגרת "גרילה תרבות", אשר הפגינה למען עובדי "קופי טו גו" והאוניברסיטה הפתוחה.

"אנו משוררות, משוררים, יוצרות ויוצרים החלטנו להשמיע את קולנו כנגד האימה, הסיוט, הפחד, מדיניות השינאה", נאמר במנשר שהפיצה הקבוצה, עליהם חתומים משוררים כמו אהרון שבתאי, מאיה בז'רנו, רוני סומק ויהודית שחר ורועי צ'יקי ארד הנמנים בין מארגני ההפגנה.

"ציד האדם הזה עומד לעלות מדרגה ב-1 באוגוסט ולהפוך לרדיפה חסרת תקדים של משפחות וילדים", מוסיף המנשר. הזכרון ההיסטורי של גירוש יהודים מאירופה, גירוש ערבים מפלסטין, גירוש מהגרים מאירופה, מאירופה, חוזר גם לכאן כשישראל לא מוכנה לחשוב על עתידה במזרח התיכון ואפריקה והאחריות המוסרית שלה לתת מקלט בסיסי לנרדפים/ות ולחסרי/ות הישע".

באירוע מתווסף לערב ההופעות המתוכנן ביום ג' במועדון ברזילי בתל אביב, בו יופיעו אמנים דוגמת מארינה מקסימיליאן בלומין, האחים רמירז ואמנים נוספים למען מימון תרומות לפליטים העומדים בפני גירוש. בין יוזמי הערב נמצא הראפר ושדרן הרדיו, קוואמי (איל פרידמן), שהקליט שיר עם להקת החלבות בם "מי לא פליט פה", במחאה על הנוהל החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully