וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אלטרנטיבי לשבוע הספר באוניברסיטת תל אביב

שני גורקביץ'

7.5.2011 / 22:30

הוצאות עצמאיות, כתבי עת, משוררים וסופרים יוכלו להציג את מרכולתם בחינם בדוכנים בקמפוס. "דוכן בכיכר רבין עולה המון"

"רציתי ליצור משהו שיהיה אלטרנטיבה לאירוע שיש בדרך כלל בכיכר רבין", אומר לוואלה! תרבות ישראל חינטייב, יוזם אירוע חלופי לשבוע הספר שיוקדש כולו לספרות עצמאית. מדובר באירוע שיתקיים ב-31 במאי באוניברסיטת תל אביב ויאפשר לאנשי הוצאות הספרים הקטנות, עורכי כתבי עת עצמאיים, משוררים וסופרים צעירים להציג את יצירותיהם לקהל הרחב בחינם.

"בלי לפגוע בהוצאות הגדולות, אין במה אמיתית בשבוע הספר למי שעוסק בספרות שלא במסגרת ההוצאות הגדולות. בין אם מדובר בכתבי עת, מגזינים או משוררים", מוסיף חינטייב. "אני לא נגד ההוצאות הגדולות. בסופו של דבר ההוצאות הגדולות מחזיקות את הספרות בארץ, אבל להקים דוכן בכיכר רבין עולה המון כסף וההוצאות העצמאיות לא תמיד יכולות להרשות לעצמן. השורה התחתונה היא שלא כל אחד זוכה שם לייצוג".

דוכנים ובמה פתוחה

האירוע מאורגן בתמיכת החוג לספרות באוניברסיטת תל אביב, בו לומד חינטייב, ובעזרת אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה. מלבד דוכנים מתכננים המארגנים להקים במה פתוחה עליה יוכלו משוררים וסופרים להקריא מיצירותיהם, וכן פאנל סופרים שידונו על ספרות כמעשה פוליטי.

ההוצאות שישתתפו ביום הספר האלטרנטיבי בתל אביב הן, בין היתר, סמטאות ספרים, מעין, בסתרבות, A5. כמו כן, יקחו בו חלק המשוררים אחיה אורי, מתי שמואלוף ואורי הראל. שבוע הספר הרשמי ייפתח ב-15 ביוני וימשך כעשרה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully