וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד האמנות "צבע טרי 3" יוצא לדרך

אייל דץ

21.3.2010 / 17:00

יריד האמנות שזכה להצלחה גדולה ייפתח ב-5 במאי. השנה יוקם לראשונה ביריד חדר וידאו בו תוצגנה תוכנית הקרנה בינלאומית לצד תערוכת חממה של אמני וידאו ישראלים בתחילת דרכם

היריד לאמנות עכשווית "צבע טרי" יתקיים השנה בפעם השלישית בתאריכים 5-8 במאי. השנה יוקם לראשונה ביריד חדר וידאו בו תוצגנה תוכנית הקרנה בינלאומית לצד תערוכת חממה של אמני וידאו ישראלים בתחילת דרכם. עוד ביריד יוצגו תערוכת יחיד של דרור דאום, זוכה פרס האמן המבטיח בתחרות "צבע טרי 2", עבודות אמנות מוזמנות ופרויקטים מיוחדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בחזרה לעתיד", עבודתו של דאום שהוצגה ב"צבע טרי 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

היריד יכלול גם תוכנית סדנאות והרצאות, ואת הפרויקט: "הגלויה הסודית", פרויקט המתקיים בשנתיים האחרונות ביריד ובמהלכו יכול הקהל הרחב לרכוש במחירים מוזלים גלויות של אמנים מוכרים ושל סטודנטים לאמנות כאשר רק לאחר הרכישה, יוכלו הקונים לקבל לידיהם את הגלויה, להפוך אותה ולגלות מי האמן שיצר אותה. כך יגלו האם תמורת המחיר הסמלי ששילמו זכו ביצירה של אמן בעל שם או ביצירתו של אמן צעיר.

גם ביריד השנה יחולק פרס האמן המבטיח לאמן עצמאי ממשתתפי יריד צבע טרי. הפרס, על סך 20,000 שקלים, מוענק לאמן הנבחר על ידי ועדת הפרס על סמך כלל הישגיו האמנותיים, בנוסף למענק הכספי, זוכה האמן בתערוכת יחיד ביריד צבע טרי הבא. ההכרזה על מקבל הפרס נעשית בערב פתיחת היריד. השנה כאמור תתקיים תערוכה של דרור דאום, זוכה בפרס האמן המבטיח בשנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • צבע טרי 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully