וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר בנאי חוגג הוצאה מחודשת לאלבום הבכורה שלו

עינב שיף

12.1.2012 / 8:00

צפו בקטע בלעדי מתוך הסדרה המדוברת "האלבומים" אודות אלבום הבכורה של בנאי והאזינו לשני שירים שלו מהתקופה ההיא שיוצאים לראשונה

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות ערוץ 8 של HOT)

אין אלבום שראוי לחגוג לו יותר מאלבום הבכורה של אביתר בנאי, אלבום מפתח ברוק הישראלי שחגיגות 15 השנים לצאתו רק מדגישים את יופיו. לרגל האירוע, מוציאה חברת NMC את האלבום מחדש בסדרת "סימני דרך" במארז משולש, שכולל את האלבום המקורי, אלבום גרסאות מיוחדות ושירים שלא ראו מאור מעולם וכן את הפרק על האלבום בסדרה המדוברת "האלבומים" של ערוץ 8 של HOT, שתיפתח בפרק על האלבום במוצאי השבת הקרובה, 14 בינואר. לפתיחה, מצורף קטע מיוחד מהסדרה אודות "מתי נתנשק", מהלהיטים הגדולים באלבום, שבנאי כלל לא רצה בו.

אביתר בנאי בסדרה "האלבומים".
חגיגה מוצדקת. אביתר בנאי ב"האלבומים"

לכבוד האירוע, משחררת NMC שני שירים מתוך דיסק הבונוס של האלבום, שירים שלא ראו אור מעולם. הראשון הוא "בשנייה אחת", שיר שהוקלט בסשנים של יצירת האלבום ההוא, אבל לא נכנס לתוכו בסופו של דבר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיר השני הוא סקיצה של "מנגינה יקרה", מהשירים היפים ביותר של האלבום. המארז המיוחד ייצא לחנויות ב-16 בינואר. בנוסף, וואלה! תעביר הערב (חמישי) בשידור חי את מופע המחווה לאלבום הבכורה של זקני צפת באוזןבר בתל אביב, שגם הוא זוכה לפרק בסדרה "האלבומים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully