וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: לוקץ' לא בטוח מה נשים רוצות. צפו

28.3.2013 / 0:07

הראפר הכי גדול (בכל המובנים) במזרח התיכון חוזר עם קליפ לשיר "מה שאת רוצה ממני". אם יש צדק בעולם, הוא יהפוך ללהיט היסטרי, ואם לא - לפחות הייתם הראשונים לצפות בו

בימוי: פאשה קולקוב, הפקה מוסיקלית: אורי שוחט

מרגיש כאילו יותר מידי זמן עבר מאז שלוקץ' שיחרר חומרים חדשים, ואפילו סבא קוקו כבר מתגעגע. לכבוד החג, הראפר המושחז מוציא את הסינגל "מה שאת רוצה ממני", אותו מלווה כמיטב המסורת קליפ מושקע ומשעשע שמנסה לעמוד על התעלומה רבת השנים: מה נשים רוצות.

את הקליפ ביים פאשה קולקוב ועל ההפקה המוזיקלית של השיר אחראי אורי שוחט. מעל לכל אלה זורח הטקסט המוצלח כתמיד של לוקץ': "סוחפת כמו צונאמי/ שורף לך את האמא/ חמה כמו כור אטומי/ בא עושה לך פוקושימה/גוף 90 60 90 ואללה איזה שד/ פצצה גרעינית אחמדיניג'ד". בקיצור, כשאתם לוחצים על הפליי, מומלץ להיות בקרבתם של רמקולים אדיבים ורחבת ריקודים מספקת.

לוקץ', חורז המילים הכי גדול ויקר בארץ וכל הנראה שגם במזרח התיכון, פועל כבר שנים בסצינת ההיפ הופ המקומית. מאז יצא אלבום הבכורה שלו "לא דובים ולא יער" בשנת 2007 הוא הספיק לשתף פעולה עם אורי שוחט, נצ'י נץ', המופע של ויקטור ג'קסון, פלד ואורטגה, פישי הגדול, כהן ופרברים רפיוג'יז.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • לוקץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully