וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנסיית השכל חוזרת עם הקליפ "זה לא אני". צפו

9.1.2017 / 13:30

"זה לא אני" הוא שיר הנושא מתוך האלבום התשיעי של כנסיית השכל, שייצא לחנויות בקרוב. האלבום ילווה בקמפיין הדסטארט ייעודי שיושק רשמית בעוד מספר ימים

יח"צ - חד פעמי

אחת מלהקות הרוק המובילות בישראל חוזרת עם שיר הנושא מתוך אלבום חדש ותשיעי במספר, שייצא בקרוב. השיר "זה לא אני", מאופיין בצליל בריט-רוק, שופע גיטרות מתוחכמות ומילים שכל אחד יכול להתחבר אליהן, כמיטב המסורת של הלהקה.

כמו בכל אלבומיה הקודמים של הלהקה, גם הפעם הופקד רן אלמליח על כתיבת מרבית הטקסטים והלחנים. חברי הלהקה האחרים הצטרפו בשלב העיבוד המוזיקלי. חברי הלהקה הם הסולן יורם חזן, הבסיסט רן אלמליח, הגיטריסט דוד ראסד, המתופף דניאל זייבלט ואת הקלידן עמי רייס.

כנסיית השכל עשתה כברת דרך מאז פריצתה משדרות בראשית שנות התשעים, והוציאה להיטים רבים לאורך הדרך, בהם "אני מאמין", "תגידי כשטוב", "שום דבר לא יפגע בי" ורבים אחרים. ב-1999 (השנה בה יצא האלבום "כנסיית השכל") הוכתרה לתואר להקת השנה במסגרת המצעד השנתי של רשת ג'. במהלך השנים ביססה את עצמה כלהקה אהובה ומצליחה.

ב-21 בינואר הם יבצעו את האלבום הצהוב שלהם ("למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה") בהופעה בזאפה תל אביב, במסגרת פסטיבל גולדסטאר סאונדסיסטם.

האלבום החדש ילווה בקמפיין הדסטארט ייעודי שיושק רשמית בעוד מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully